    From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tak w temacie dojenia kierowców
    Date: Sun, 12 Aug 2012 23:20:34 +0000 (UTC)

    Lewis <lewisa[tnij]@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Zgoda, ale niech te badania będą za darmo.

    Darmo to się nie da. Zawsze ktoś płaci. Ale niech będą dwa razy do roku ale za
    połowę ceny. Przecież o bezpieczeństwo idzie i środowisko. A to ponoć
    najważniejsze. Oczywiście stacje na początku by się. zesrały z oburzenia. A
    potem przyzwyczaiły. Tak jak grabarze. Płakali że trupy będą na chodnikach
    leżały jak ZUS obetnie zasiłek pogrzebowy. I się daje zrobić w niższej cenie
    pogrzeb. Najgorsza rzecz to jak nie ma wolnego rynku. Obok mnie jest zakład
    pogrzebowy. Na wystawie są trumny. Jak jest ustalona maksymalna cena za usługę
    to wszystko jest skalkulowane żeby całą kasę zapierdolić, bo inaczej tego
    nazwać się nie da. Dobrze że nieboszczyk sam nie płaci bo by zawału dostał jak
    by musiał zapłacić za trumnę zbitą z paru desek i ozdobioną chińskimi
    tandetnymi ozdóbkami tyle ile kosztuje w IKEI komplet mebli do kuchni. Ja
    swoim zapowiedziałem że jak odwalę kitę to spalić i w słoik po ogórkach
    kiszonych zapakować. A różnicę w cenie ogórków i trumny przepić mają
    zagryzając ogórkami, żeby nic się nie zmarnowało. Jak by był wolny rynek z
    przeglądami to na jednej stacji kosztował by 2 stówy a na innej 45 złotych. I
    każdemu by się opłacało.