  • Data: 2012-08-12 13:05:59
    Temat: Re: Tak w temacie dojenia kierowców
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Obecny system byłby całkowicie wystarczający, gdyby go uszczelnić.
    > Wystarczy parę "kontrolowanych" kopert i nagłośnienie, że taki, a taki
    > diagnosta wziął w łapę tyle i tyle za dopuszczenie złoma - i, że teraz
    > zapłaci za to takim, a takim wyrokiem.

    Ale ... ja zasadniczo jestem za dopuszczaniem złomów :-) znaczy ... jak
    pojadę na przegląd i gościu mi powie, że jest "to to i to" to finansowo mogę
    nie wydolić z wszystkim a skoro jeździłem tak pół roku (bo przecież nie
    zepsuło się na przeglądzie, czyli statycznie musiałem jeździć połowę czasu
    między przeglądami) to z mniej istotnymi rzeczami wśród tych stwierdzonych
    mogę pojeździć te kilka miesięcy. Pomijam, że kryteria oceny mogą liche być
    np przy tych amorkach. Jest też z reguły różna waga usterek np pęknięta w
    rogu szyba żadnym niebezpieczeństwem nie skutkuje.