  • 1. Data: 2013-03-10 19:35:44
    Temat: Tak się robi we Wrocławiu
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    -Kierowcy sami usuwają blokady przy pomocy wiertarek i szlifierek.

    - w takich przypadkach grozi nie tylko mandat za złe parkowanie, ale
    również oskarżenie o _kradzież_ LOL

    - Od początku roku uszkodzono lub skradziono już kilkanaście blokad.

    - Grozić za to może nawet kara pozbawienia wolności do dwóch lat, bowiem
    czyn zostanie zakwalifikowany jako kradzież rzeczy o wartości większej
    niż 250 zł.

    Już wszyscy trzęsą się ze strachu. Rząd nasz kochany zadbał o to
    i podnosi próg do ponad 1000zł :)

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/779462,wrocla
    w-kierowcy-sami-usuwaja-blokady-przy-pomocy-wiertare
    k,id,t.html
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-03-10 21:17:51
    Temat: Re: Tak się robi we Wrocławiu
    Od: Kazimierz Uromski <i...@z...kom>

    On 10.03.2013 19:35, Krzysztof 45 wrote:
> [...]
    >
    > - Grozić za to może nawet kara pozbawienia wolności do dwóch lat, bowiem
    > czyn zostanie zakwalifikowany jako kradzież rzeczy o wartości większej

    Blokadę należy zostawić w miejscu, w którym była. O kradzieży nie będzie
    mowy, a zniszczenie samego zamka to raczej <250zł - nawet z robocizną.

  • 3. Data: 2013-03-10 22:41:34
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-10 21:17, Kazimierz Uromski pisze:
    > Blokadę należy zostawić w miejscu, w którym była. O kradzieży nie będzie
    > mowy,

    Długo by nie postała tak zostawiona. Aluminium jest w cenie a i nikt też
    nie pogardzi 20kg złomu. Lepiej samemu ją sprzedać, albo odwieźć do SM z
    informacją że znalazłeś zgubę jak sumienie gryzie. Może i znaleźne by
    odpalili.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2013-03-10 22:55:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Mar 2013 19:35:44 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):
    > -Kierowcy sami usuwają blokady przy pomocy wiertarek i szlifierek.
    [...]
    > Już wszyscy trzęsą się ze strachu. Rząd nasz kochany zadbał o to
    > i podnosi próg do ponad 1000zł :)

    Stosunek prezydenta miasta do partii rzadzacej jest we Wroclawiu dosc
    zawily - moze mu robia na zlosc :-)

    Tym niemniej i za wykroczenie moze byc 5 tys zl grzywny ..

    J.

  • 5. Data: 2013-03-11 08:23:06
    Od: "Kris_Polska" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i podnosi próg do ponad 1000zł :)
    >
    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/779462,wrocla
    w-kierowcy-sami-usuwaja-blokady-przy-pomocy-wiertare

    W ubiegłym roku wrocławska straż miejska założyła blokady 12 tysięcy razy.

    liczmy 2 zmiany dziennie po 8godzin
    rok to 365 dni czyli 2008 godzin <>251 dni x 8 x 2 zmiany

    co daje zalozenie blokady co 20minut zakladajac opcje non-stop dla 4 etatow
    bo oni chodza przeciez parami:P
    jak wiemu jest ich wiecej niz 40... i pewnie pracuja jednoczesnie na
    zmianach w wielu rejonach...
    skutecznosc podwajamy poprzez
    http://www.mmwloclawek.pl/artykul/nabor-do-strazy-mi
    ejskiej-we-wloclawku-wolne-sa-cztery-etaty

    skoro te etaty to pikus.. miasto ich nie odczywa na minusie...
    to czym sie wlasciwie zajmuje straz miejscka poza prewencja i trzepaniem
    kierowcow?

  • 6. Data: 2013-03-11 13:33:11
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > skoro te etaty to pikus.. miasto ich nie odczywa na minusie...
    > to czym sie wlasciwie zajmuje straz miejscka poza prewencja i trzepaniem
    > kierowcow?

    "Prawo jest jak płot - żmija się prześlizgnie, tygrys przeskoczy, ale
    przynajmniej bydło nie rozłazi się tam gdzie nie powinno."

    Pilnowaniem żeby bydło nie rozlało się za płot.

  • 7. Data: 2013-03-11 13:40:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    oni nawet siebie nie potrafią upilnować

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2013-03-11 13:53:06
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-11 13:40, masti pisze:

    > oni nawet siebie nie potrafią upilnować

    Nie bój żaby. Nie podnoszą PKB a hajs trzepią.

  • 9. Data: 2013-03-12 23:40:42
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-10 22:41, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > nie pogardzi 20kg złomu. Lepiej samemu ją sprzedać, albo odwieźć do SM z
    > informacją że znalazłeś zgubę jak sumienie gryzie. Może i znaleźne by

    ale to już nie twój problem :P
    dowodu nie ma to i ukarać nie można, co za różnica czy ktoś ukradł
    blokadę pozostawioną na twoim kole czy obok ;)

    Lukasz