  • Data: 2012-08-18 10:59:30
    Temat: Re: Tak się lata na R6!
    Od: kapec <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Sie, 22:08, "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com> wrote:

    > Dawniej wyglądało to inaczej,

    Bo dawniej, czyli 20-30 lat temu, kiedy ten zwyczaj w polsce sie
    rodzil bylo inaczej. Motocykle byly traktowane jako pojazdy rodzinno
    uzytkowe (wsk, shl, mz, jawa itd). Jak juz kto mial czterosuwa, nosil
    pape, dlugie piora to byl fanatykiem 2oo. I tacy sie pozdrawiali
    pomimo, ze sie nie znali.
    Z czasem coraz wiecej motocykli pojawilo sie na drogach i szczegolnie
    ci, nowonabytkowi namietnie machali, zeby poczuc wiez z tymi
    prawdziwymi motocyklistami. I tak machaja do dzis, chuj wie po co.
    Ja nie macham. Pierdole. Jak widze niektorych nawiedzonych, co to
    jadac spod swiatel albo na winklu zamiast koncentrowac sie na
    prowadzeniu i nie zrobieniu sobie i innym krzywdy za wszelka cene
    musza pomachac (bo to przecie takie fajne) to mi sie noz w kieszeni
    otwiera.