  • 21. Data: 2015-01-04 02:46:11
    Temat: Re: Tak-Tak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 Jan 2015 00:25:12 +0100, PlaMa napisał(a):

    > Nadal nie bardzo. Jak to działa? Przestaję płacić i od tej pory leci 365
    > dni ważności konta?

    Skomplikowane pytania zadajesz.

    Zasadniczo to wykupujesz usluge,wiec placisz - tzn sciagaja co
    miesiac.
    Wylaczasz usluge, przestajesz placic, a w nowych taryfach waznosc
    konta spada do 14 dni.

    A jesli pieniedzy na koncie zabraknie ...
    2.12. W przypadku braku środków pieniężnych na koncie Użytkownika,
    wystarczających do uiszczenia opłaty cyklicznej należy doładować konto
    kwotą wystarczającą na pobranie opłaty cyklicznej. Pobranie takiej
    opłaty po doładowaniu zostanie potwierdzone SMSem.

    2.13. Brak środków na koncie Użytkownika przez okres jednego pełnego
    cyklu rozliczeniowego powoduje automatyczne wyłączenie Oferty z
    uwzględnieniem postanowienia powyżej

    J.

  • 22. Data: 2015-01-04 11:50:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > IMO rozpocznij główkowanie od prostych ;) zadań:
    >
    > -- czym jest kwadratowe koło?
    > -- jaką objętość ma równoboczny trójkąt o boku równym a?
    > -- jak umrzeć w miesiąc przed swoimi narodzinami?
    > -- jak daleko jest z Kołobrzegu do jutra?
    >
    > a ,,miesięczna opłata rocznej ważności konta'' stanie się jasna jak Słońce.

    Rozumiem, że jesteś gawędziarzem, ale udawanie, że nie rozumiesz, jak
    działa roczna ważność konta w Tak-Tak - to mało śmieszne. Ktoś może
    pomyśleć, że jesteś ograniczony umysłowo.

    --
    MN

  • 23. Data: 2015-01-04 12:11:15
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "badabum" <badaUSUŃ@go2.pl> napisał w wiadomości
    > Moja mama ma taryfę w Tak-Taku. Co miesiąc ściągają jej 3 zł za
    > ważność konta. Obecnie ważność konta ma do 2016 roku. I teraz pytanie
    > czy można zrezygnować z tch 3 zł, jakie będą konsekwencje rezygnacji
    > tzn. do kiedy będzie ważne konto i co z kasą jaka jest na koncie.

    trzeba być skończonym d... by mieć taką taryfę

  • 24. Data: 2015-01-04 12:39:39
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > miesiac.
    > Wylaczasz usluge, przestajesz placic, a w nowych taryfach waznosc

    czyli nazwa uslugi wprowadza w blad bo nie oferuja "rocznej waznosci konta"
    tylko utrzymanie waznego konta z jakas tam data (kompletnie nieistotna bo rownie
    dobrze moze to byc i 10 lat do przodu) tak dlugo jak sie placi 3 pln miesiecznie

    --
    http://db.org.pl/

  • 25. Data: 2015-01-04 12:47:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 12:39, m4rkiz pisze:

> [...]
    > bo rownie
    > dobrze moze to byc i 10 lat do przodu) tak dlugo jak sie placi 3 pln

    Widzę, że naprawdę trzeba wyjaśnić, o co w tej usłudze chodzi.
    Otóż: konto jest ważne przez rok od ostatniej rozmowy wykonanej przez
    telefon.

    Pod warunkiem, że za usługę "rok ważności" płacisz do miesiąc ok 3.50
    zł. Kiedyś była darmowa, ale Era sobie uświadomiła, że był to strzał w
    kolano i musiała się jakoś wycofać nie łamiąc umów.

    --
    MN

  • 26. Data: 2015-01-04 13:53:37
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał:

    > Ktoś może pomyśleć, że jesteś ograniczony umysłowo.

    Nikt tak nie pomyśli. Wszyscy już wiedzą.

  • 27. Data: 2015-01-04 16:31:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomek" m8bd4f$in6$...@n...news.atman.pl

    > Nikt tak nie pomyśli. Wszyscy już wiedzą.

    Dlatego właśnie:

    () mam 8 numerów komórkowych, które mnie niewiele kosztują (niemal
    nic) i 4 numery VoIPowe, które są dla mnie jeszcze tańsze
    () mam dostęp do netu niemal za free
    () wywiązuję się ze swoich zobowiązań
    () nie kradnę
    () nie notuję braków pieniędzy
    () nie zajmuję się żebraniem
    () mam analfabetów za adwersarzy w białostockich sądach. :)

    Koszty tego myślenia są okazałe. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2015-01-04 16:36:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 111uu1u63wlxp.mc6b11a3fbx4$....@4...net

    > Skomplikowane pytania zadajesz.

    IMO skomplikowana jest ta oferta.

    W Play i w VM za roczną ważność konta nie trzeba płacić co miesiąc.
    Można nawiązać połączenie wychodzące przez rok od ostatniego doładowania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2015-01-04 16:48:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message

    > Nadal nie bardzo. Jak to działa?
    > Przestaję płacić i od tej pory leci 365 dni ważności konta?

    Fascynujące jest że nie rozumiecie tak prostych rzeczy...
    Domyślna ważność konta to 30 dni, tak?
    Więc jak zdejmiesz usługę "ważność konta przez rok"
    kosztującą 36zł/rok, płatną w miesięcznych kawałkach
    po 3zł/miesiąc to bez tej usługi konto Ci wygaśnie po
    30 dniach. Gdzie tu widzisz jakąś komplikację?

  • 30. Data: 2015-01-04 16:50:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
    > Ktoś może pomyśleć, że jesteś ograniczony umysłowo.

    :-))))