-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!eternal-september.or
g!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Taczka na budowę
Date: Mon, 03 Aug 2015 19:02:51 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 24
Message-ID: <mpo6os$68m$1@dont-email.me>
References: <99yv5orp0v29$.dlg@myjk.org> <mplsct$gjp$1@dont-email.me>
<npmpq0donyrn$.dlg@myjk.org>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 3 Aug 2015 17:01:16 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="3711cf490e5659fd09f134cd9334e690"; logging-data="6422";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+kj8cRYXX2bm4oE4/eb8G3"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.7.0
In-Reply-To: <npmpq0donyrn$.dlg@myjk.org>
Cancel-Lock: sha1:x7CV7q1Fv4U5pZtKZcdtOqjsOCQ=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566585
[ ukryj nagłówki ]W dniu 03.08.2015 o 11:17, Myjk pisze:
> Sun, 02 Aug 2015 21:53:32 +0200, ToMasz
>
>> dla przeciętnego polaka :)
>
> Toć ja jestem właśnie, z lenistwa, przeciętny. :P
>
> Berlingo osobowy nawet sensownie wygląda (wysoki i płaska podłoga po
> złożeniu siedzeń). Kombi nie chcę, bo się trzeba zginać, ponadto chcę drzwi
> odsuwane z boku żeby był łatwiejszy dostęp.
>
> Diesla nie chcę zdecydowanie, bo to auto będzie robić max. 1000km rocznie.
zaletą cytryny, w porównaniu naprzykład do fiata dobol, jest blacha
która nie koroduje. Zaletą _tego_ silnika jest to że niema
fapa/dfp/dwumasy/itd. Jak chcesz inny silnik - pytaj ludzi o zdanie.
Tyle że jak z 1.6 benzyny wyciska się 110koni, to czasem można
przycisnąć, i przebieg staje się istotny. jak z 2 litrów wyciska się 90
koni, to jeździ takim tylko kapelusznik i żywotność silnika jest większa.
ToMasz
PS. przez szklany dach auto staje się cięższe i to w najgroszym możliwym
punkcie!
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.15 22:40 AA
- 03.08.15 22:53 adam
- 06.08.15 12:13 Marek
- 13.08.15 07:57 uciu
- 13.08.15 22:23 _Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=