  • Data: 2010-05-26 08:50:31
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

    > To powinno być opodatkowane i wielu krajach jest ściśle przestrzegane. W
    > Polsce też są do tego stosowne przepisy i jak widzę US systematyczne
    > próbują zrobić z tym porządek. Ja wiem, ze to co piszę jest
    > niepopularne, ale takie są zasady. Do tego pewnie się zdziwisz, ale
    > wiele osób płaci taki podatek w Polsce, by mieć święty spokój.

    NIE POWINNO być, opodatkowana powinna być jeśli już to pensja, a nie
    jakieś wyimaginowane korzyści. Po za tym w tych "innych krajach" zwykle
    można po ludzku odliczać VAT od zakupu auta osobowego, a potem od paliwa,
    czego już jakoś nie zauważasz.

    > Bynajmniej - tutaj nie ma w ogóle wątpliwości.

    Na czym polega ta niesamowita różnica pomiędzy korzystaniem z firmowego
    auta i z firmowego sracza? No, ale dobrze, skoro przykład z kiblem jest
    dla Ciebie zbyt brawurowy to niech będzie laptop. Czy pracownik który
    weźmie do domu laptopa powinien zapłacić od tego podatek?

    > To nie są interpretacje US, tylko istniejące prawo. Mam wrażenie, że
    > było to już tutaj omawiane, a jak nie, to na p.s.p.podatki.

    Aha, to sorry, jak było omawiane na pspp to temat zamknięty. Chylę czoła
    przed Mądrością Usenetu.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl