  • Data: 2010-07-28 20:33:17
    Temat: Re: Tabliczki znamionowe
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/07/2010 08:01, Jarek P. wrote:

    > I laserówka nie ma problemu z drukiem na metalizowanej powierzchni?

    Napisane ze do laserowki (i napisalem 'aluminizowane' ;-) ), wiec
    laserowka widocznie czyta i problemow nie robi.

    Ja nie wiem czy to metalizowana powierzchnia, czy to plastik w takim
    kolorze. Wazne ze ladnie wyglada i swoje robi. ATSD tlenek aluminium to
    dosc dobry izolator, wiec moze by sie dalo?

    --
    Jerry1111