  • 21. Data: 2012-09-02 00:17:07
    Temat: Re: Tabliczka z imieniem ....
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PlaMa pisze tak:

    > W sensie tępisz rozwieszanie ogłoszeń o sprzedaży samochodu na
    > tychże samochodach? Czemu?! Genialny pomysł IMO

    Nic nie tępię. Wiem, że genialny pomysł.

    Te samochody tam stoją dzień i noc i zabierają miejsca
    na parkingu. Czasem dwa są tego samego faceta.

    Powinno być jak w UK. Stoisz powyżej 3 godzin. Poszoł won.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 22. Data: 2012-09-02 09:03:12
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 02 Sep 2012 00:17:07 +0200, PiteR napisał(a):

    > Te samochody tam stoją dzień i noc i zabierają miejsca
    > na parkingu. Czasem dwa są tego samego faceta.

    Żeby to dwa... pod "moim" spożywczakiem ktoś sobie urządził namiastkę
    autokomisu :>

    AK

  • 23. Data: 2012-09-02 09:22:41
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-09-02 00:17, PiteR pisze:

    > Nic nie tępię. Wiem, że genialny pomysł.
    > Te samochody tam stoją dzień i noc i zabierają miejsca
    > na parkingu. Czasem dwa są tego samego faceta.

    ach! Teraz rozumiem... bardziej mnie wkurzają te cholerne przyczepki,
    które zajmują miejsca parkingowe :/ Ostatnio widziałem taką, której koła
    zdemontowali :D Trudno mi było współczucie okazać :P

  • 24. Data: 2012-09-02 10:00:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 02 Sep 2012 00:17:07 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >Te samochody tam stoją dzień i noc i zabierają miejsca
    >na parkingu. Czasem dwa są tego samego faceta.

    Dwa auta to pikuś. Znam markety, gdzie 3/4 miejsc dla klientów zajmują
    auta pracowników pobliskich biurowców. I tak jest od lat. Warszawska
    Galeria Mokotów podobno z tym walczy, ale inne markety jakoś nie dają
    rady.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2012-09-02 10:28:29
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-09-02 10:00, jerzu pisze:

> [...]
    > auta pracowników pobliskich biurowców. I tak jest od lat. Warszawska
    > Galeria Mokotów podobno z tym walczy, ale inne markety jakoś nie dają

    Tak było w oslztyńskim centrum "Alfa". Biurwy z Pobliskich Urzędów
    (marszałkowskiego, powiatowego i ratusza) zajmowały 4/5 wszystkich
    miejsc parkingowych. Włąściciel galerii musiał wprowadzić opłaty za
    parkowanie (pierwsza godzina gratis). Znowu urzędnicy są źródłem
    niedogodności dla zwykłych obywateli :/

  • 26. Data: 2012-09-02 23:46:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** jerzu pisze tak:

> [...]
    > auta pracowników pobliskich biurowców. I tak jest od lat. Warszawska
    > Galeria Mokotów podobno z tym walczy, ale inne markety jakoś nie dają

    Czy nie może być tak że powyżej 3godzin 40 funtów kary? Teren jest
    czyj? Galerii? Jest pewnie non stop kamerowany. Niemoc się jakaś wkrada
    i zaraz że to prowokacja polityczna? :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 27. Data: 2012-09-03 02:18:40
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-09-02 09:22, PlaMa pisze:

    > ach! Teraz rozumiem... bardziej mnie wkurzają te cholerne przyczepki,
    > które zajmują miejsca parkingowe :/ Ostatnio widziałem taką, której koła
    > zdemontowali :D Trudno mi było współczucie okazać :P

    A mnie skutery - zamierzasz sie w takie ostatnie miejsce parkingowe, a
    tu nagle sie okazuje, ze dumnie na srodku skuter stoi (dwa razy w
    pospiechu juz bym taki skuterek skasowal). Jakby nie mozna gdzies przy
    wejsciu przy scianie postawic.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 28. Data: 2012-09-03 21:27:31
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message

    > Czy nie może być tak że powyżej 3godzin 40 funtów kary? Teren jest
    > czyj? Galerii? Jest pewnie non stop kamerowany. Niemoc się jakaś wkrada
    > i zaraz że to prowokacja polityczna? :)

    Pierwsze 3 godziny gratis, czwarta i nastepne godziny - 4zl/h. W weekendy
    parkowanie bezplatne. Po wprowadzeniu oplat zdecydowanie latwiej znalezc
    miejsce na parkingu.

    --
    Axel

  • 29. Data: 2012-09-04 12:21:11
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-09-03 02:18, v...@i...pl pisze:

    > A mnie skutery - zamierzasz sie w takie ostatnie miejsce parkingowe, a
    > tu nagle sie okazuje, ze dumnie na srodku skuter stoi (dwa razy w
    > pospiechu juz bym taki skuterek skasowal).

    Radzę mniej pośpiechu i więcej uwagi przy parkowaniu. To, że jest trochę
    mniejszy nie znaczy, że nie może tam stać.

    > Jakby nie mozna gdzies przy
    > wejsciu przy scianie postawic.

    A owszem, owszem - popieram. Tyle, że zaraz jakiś moher z mordą
    wyskakuje, że nie ma czasu omijać, a w ogóle to sobie właśnie siatkę z
    Tesco o to podarła i mam jej oddać twarożek, co jej na chodnik poleciał.
    Taka polska postawa...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański