eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmTabliczka z Androidem na pokładzie - dostęp do zasobów dzielonych w LAN z peceta › Re: Tabliczka z Androidem na pokładzie - dostęp do zasobów dzielonych w LAN z peceta
  • Data: 2013-02-14 15:29:59
    Temat: Re: Tabliczka z Androidem na pokładzie - dostęp do zasobów dzielonych w LAN z peceta
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13.02.2013 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > Czy ktoś mógłby mi jak krowie przy rowie wyłożyć jak zrobić taką rzecz:
    >
    > Scenariusz 1:
    > - tabliczka androida w sieci LAN (przez wifi, ale to chyba wsio rawno)
    > - pecet w tej samej sieci LAN
    > - pecet ma napęd DVD z włożoną płytą DVD z jakimś filmem...
    > - na tabliczce chcę ten film z DVD odtworzyć

    Udostępnić zasób z filmem w sieci lokalnej, Wejść jakimś filemanagerem
    na dany zasób, pacnąć i pojawi się lista playerów zgodnych z danym formatem
    pliku. Nie wiem czy jakiś player odtwarza DVD.

    > Scenariusz 2:
    > - tak jak w scenariuszu 1 tylko że chcę film ściągnąć na tabliczkę
    > - obejrzeć na tabliczce poza zasięgiem LAN, np. czekając na samolot
    >
    > Jak to zrobić? Co potrzebuję dociągnąć na tabliczkę aby poszło?

    Zgrać do jakiegoś "normalnego" formatu i kodeka, będzie mniejszy,
    wgrać sobie na tablet, może być po LAN. Nie zapomnieć zabrać tabletu na
    lotnisko.

    --
    kakmaratgmaildotcom