    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tablice informacyjne na przystankach tramwajowych
    Date: Thu, 17 Dec 2015 10:40:08 +0100

    On Wed, 16 Dec 2015 21:01:59 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > U nasz to bym stawiał na pana Zenka, który na podstawie swojego
    > doświadczenia, pogody za oknem, sporadycznych telefonów do
    tramwajarza
    > oraz "głosów w głowie" przewiduje te czasy...

    Przypomniałeś mi pewną historię z miasta Łodzi. Z dziesięć lat temu
    był przetarg na oczyszczenie bruku ulicy Piotrkowskiej. Do przetargu
    przystąpiła jakaś francuska firma, że specjalną maszyną oraz MPO.
    Francuzi na zachętę wyczyścili za darmo fragment ulicy, żeby pokazać
    możliwości maszyny. Obie oferty były zbliżone, francuska o ile mnie
    pamięć nie myli była ciut tańsza. Wartosc ofert była na poziomie stu
    paru tysięcy. Wybrano ofertę MPO. Z jakiego sprzętu MPO skorzystało?
    Otóż.dwudziestu chłopa przeszło się z brzozowymi miotłami (dosłownie)
    całą ulicę i tak ją "oczyścili" :-)

    --
    Marek