  • 11. Data: 2015-01-31 05:44:10
    Temat: Re: Tablet z GPS bez GSM jako nawigacja samochodowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:slrnmcnkfr.ksc.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Jeśli to polski ubezpieczyciel, to zawsze może powołać się na §42
    > regulaminu, który stanowi, że jeśli w widocznym miejscu
    > pozostawione są wartościowe przedmioty, to...

    A jak się powoła skoro jeśli rozważamy przyczynę rozbitej szyby
    kradzież tableta to tableta w aucie już chyba nie będzie? ;-)

  • 12. Data: 2015-01-31 14:25:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > A jak się powoła skoro jeśli rozważamy przyczynę rozbitej szyby
    > kradzież tableta to tableta w aucie już chyba nie będzie? ;-)

    Powołaja się na protokół policyjny. Jeśli się w nim nie pojawi
    zgłoszenie kradzieży tabletu i innych cennych rzeczy, to oczywiście
    za nie nie zapłacą. Ale mogą powołać rzeczoznawcę, który stwierdzi,
    że coś tam jednak było, bo ślady zostały. A teraz się mataczy, żeby
    wyłudzić nienależne odszkodowanie za szybę. Paragraf 22.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2015-01-31 16:40:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > że coś tam jednak było, bo ślady zostały. A teraz się mataczy, żeby
    > wyłudzić nienależne odszkodowanie za szybę. Paragraf 22.

    Nie wiem o czym Ty mówisz w tym wątku, ale ja piszę o tablecie
    za $30, więc w przypadku rozbicia szyby więcej zapłacę za szybę.
    Ubezpieczalnia niech się zajmie rozbitą szybą a tablet... jaki tablet? :-)

  • 14. Data: 2015-01-31 18:30:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

> [...]
    > za $30, więc w przypadku rozbicia szyby więcej zapłacę za szybę.
    > Ubezpieczalnia niech się zajmie rozbitą szybą a tablet... jaki

    Mówię o modus operandi towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, całkiem
    inne niż na przykład w US. Tu u nas każdy ma geny obrońców Częstochowy,
    a nad wszyskim unosi się duch przeora Kordeckiego, który z góry grzmi
    gromkim głosem: "bez walki żadnego odszkodowania nie dajcie, majątku
    firmy waszej, rodzicielki, pilnujcie do samego końca, broni swej nie
    składajcie".

    Jarek

    --
    -- Ludzie, czego tu chcecie!
    -- Chcemy na załogę iść do klasztoru, Bogarodzicielki bronić! -- wołali

  • 15. Data: 2015-02-02 11:57:18
    Od: k...@g...com

    On Friday, January 30, 2015 at 10:29:56 AM UTC+1, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Od pewnego czasu zdarza mi się jeździć z nawigacją Google w telefonie.
    > Bez problemów. Łącznie z wyjazdem do czeskiej Pragi.

    napisalem, ze kilka lat temu, kiedy jeszcze myslalem, ze android to dobry system do
    wszystkiego... teraz nie wiem jak jest z zasiegiem, bo na szczescie dawno nie byem
    zmuszony do uzywania czegokolwiek z androidem :) nie lubiego tego systemu,
    beznadziejnych ekranow dotykowych i wynikajcego z tego nieprzewidywalnego dzialania
    programow, co bardzo dobrze widac w dziaaniu nawigacji: po tym jak odpuscilem
    androida kupilem sobie igo8, bo po porownaniu z automapa mialo wtedy duzo lepszy (nie
    troszke lepszy, tylko tak 3 rzedy wielkosci lepszy) interfejs, a mapy sa chyba tego
    samego dostawcy. Jest tez wersja na androida, ale stabilnosc w porownaniu z wince ma
    duzo gorsza. Dodatkowo obsluga na tablecie jest ogolnie beznadziejna - pomimo
    identycznego (tylko oczywiscie przeskalowanego) interfejsu na 2,8'' telefonie z
    ekranem oporowym duzo latwiej cos w nawigacji ustawic niz na 7'' tablecie. Po prostu
    na telefonie rysikiem zawsze trafiam tam gdzie chce, a na dotykowym androidzie
    strzaly sa trafne tak 4 na 5 i co chwile cos sie spieprzy i trzeba od poczatku
    zaczynac.

    > Że co?

    no wciskajace sie co chwile powiadomienia o: aktualizacjach, odlaczeniu/podlaczeniu
    zasilania, dostepnosci lub braku wifi, naladowaniu baterii (no co, jak bedziesz mial
    baterie w urzadzeniu to w nocy 1% spadnie a potem sie doladuje i po 5 minut jazdy
    wywali powiadomienie o naladowaniu) i jeszcze pewnie kilka o ktorych nie wiem lub nie
    pamietam. Ja wiem, ze wiekszosc sie da wylaczyc, ale na pewno nie wszystkie

    > Na Androida jest również Automapa. Ale i tak warto mieć połączenie z
    > siecią dla aktualizacji korków itp.

    Zgadzam sie, ze milo miec aktualizacje o ruchu, ale bez nich tez mozna zyc :) a w
    moim przypadku problemow z tabletem mialem wiecej niz pozytku, wiec sobie odpuscilem.

    pozdrawiam Krzysiek