  • Data: 2012-04-09 19:44:55
    Temat: Re: Tablet z Carrefour a Google Play
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Quoted:
    Netx (n...@g...pl)
    in news:jlv2nh$65i$1@inews.gazeta.pl

    > Czy do tego telefon musi być zrootowany? Np. Galaxy S2?

    Chyba tak, bo właśnie sprawdziłem, że u mnie (Cyanogenmod 7) te pliki są
    w pamięci telefonu: /mnt/asec/, tam są podkatalogi do każdego programu i
    w nich same pliki, ze zmienioną nazwą na pkg.apk. Sprawdziłem, że mają
    taką samą zawartość co pliki przed instalacją.

    Chyba że one tak naprawdę są na karcie pamięci, tylko wyglądają jakby
    były w pamięci telefonu? Kto się zna na tym Linuksie?... Bo wg systemu są
    zainstalowanie na karcie.

    Zdaje mi się też, że pliki te mogą zaraz po instalacji lądować w
    /mnt/sdcard/download albo /downloads.

    Jak będziesz miał z tym kłopot, to powiedz, spróbuję wyłuskać ten plik.
    :)

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.