    Date: Wed, 07 May 2014 08:16:19 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    <limflc$9u0$1@node1.news.atman.pl> <lirc9t$i41$1@dont-email.me>
    <liu4a7$au4$1@node1.news.atman.pl>
    <5352adf6$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <liudu2$kmo$1@node1.news.atman.pl>
    <5369139c$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lkb7tf$ktr$1@node2.news.atman.pl>

    > "Trybun" 5369139c$0$2156$6...@n...neostrada.pl

    > Potrafisz odróżnić zieleń trawy od czerwieni jarzębiny?

    Od dojrzałej jarzębiny - wszem:-P , ale amoleda, gdybym nie został
    powiadomiony że to amoled nie dałbym rady odróżnić od innych ekranów.

    > Kąty widzenia Overmaxa są dobre -- niecałe 180 stopni.
    > Gorzej z odblaskami i odciskami palców.

    Może lekko matowa folia na ekran by pomogła? Taką mam właśnie w Acerze.
    I być może to za jej sprawą kolory nie są aż tak wyraziste jak w
    Alcatelu, ale za to nie ma żadnych odblasków czy śladów palców.. Tak że
    po przemysleniu sprawy folię na Acerze postanowiłem zostawić.

    > Z Monsterem jest inaczej -- jest obraz przy patrzeniu
    > z kątem zerowym i jest przy niemal 90 stopniach, ale
    > gdzieś pomiędzy jest ,,przez chwilę'' jakiś ,,cień''.

    Dziwne, może to jakaś wada wyświetlacza?

    > Aby było jasne -- kąt zerowy padania na powierzchnie to to poniżej:
    >

    > _______|_________
    >

    > Zero do prostopadłej, nie do powierzchni.
    >
    > -=-
    >
    > Jasność Monstera jest słaba, Overmaxa jeszcze słabsza -- chyba
    > trzykrotnie.
    > (o trzykrotności świadczy próba robię fotek ekranowi Monstera i Overmaxa)
    >
    > -=-

    Z tego co zdążyłem zaobserwować to generalnie im większy ekran tym
    mniejsza jasność, w urządzeniach typu tablet/telefon. Może to tylko
    złudzenie, ale ja tak to właśnie widzę.

    > Porównałem (w sklepie) Lenovo z Overmaxem przy tych samych mapach.
    > Overmax jest mniej wyraźny od Lenovo, co widać natychmiast.
    > Napisy (te same) na Lenovo widać znacznie wyraźniej niż na Overmaxie.

    A jak wygląda specyfikacja techniczna tego Lenovo względem twojego
    Overmaksa?

    > Jeszcze nie porównywałem Acera z Monsterem czy Overmaxem bądź Lenovo.
    > Albo inaczej -- porównałem pobieżnie/pośpiesznie.
    >
    > -=-
    >
    > Overmaxa dziś zarzucałem filmami (miałem taką potrzebę -- nie
    > mogłem tracić czasu na oglądanie każdego filmu osobno) aż... padł. :)

    Jak to padł? Zapełniony dysk?
    Czy mógłbyś podać adres serwisu z którego oglądasz/pobierasz filmy?