  • Data: 2014-04-15 04:22:37
    Temat: Re: Tablet-android vs. windows 8.1
    Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > "Jingiel" 534c131e$0$2361$6...@n...neostrada.pl

    > IMO nie jest to wygodne.

    Na drukowaniu z tabletu tak bardzo mi nie zależy. Z kolei android kusi
    ilością ciekawych programów. Chyba dobrym wyjściem byłoby mieć tablet z
    windowsem i telefon z androidem, tylko, że ja w temacie telefonu
    zatrzymałem się na aparacie, który wytrzymuje tydzień bez ładowania i w
    pierwszej kolejności służy wyłącznie do rozmów i smsów :-)