  • 31. Data: 2015-08-30 18:19:16
    Temat: Re: Tablet a Andkiem czy z Windows?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message
    news:55e247c1$0$8368$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 28.08.2015 o 11:21, Smok Eustachy pisze:
    > //...//

    > Padło na tego. Ma 4 rdzenie 1 8 giga ale nie ma GPS i GSM.
    > Jest GSM ready.

    Co to znaczy że tablet nie ma GSM a jest GSM ready?

    > Ale ja nie o tym: czy to durne coś instaluje aplikacje
    > w tym 1 giga RAM i trzeba przenosić?

    RAM to pamięć operacyjna, tam aplikacje URUCHAMIASZ.

    8 giga pamięci masowej masz aby aplikacje tam gromadzić
    (instalować). Te Twoje 8 giga to odpowiednik rozmiaru dysku
    twardego w pececie.

  • 32. Data: 2015-08-30 18:43:44
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 30 sierpnia 2015 18:19:43 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    /.../
    > RAM to pamięć operacyjna, tam aplikacje URUCHAMIASZ.
    >
    > 8 giga pamięci masowej masz aby aplikacje tam gromadzić
    > (instalować). Te Twoje 8 giga to odpowiednik rozmiaru dysku
    > twardego w pececie.

    1. Nie filozofuj bo najwyraźniej głębia inowacyjności Gogla Cie przerasta. On
    instaluje wyraźnie w tym 1 giga.

    2. GSM READY: nie ma modemu GSM ale można podłączyć zewnętrzny.

  • 33. Data: 2015-08-30 19:09:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > /.../

    > 1. Nie filozofuj bo najwyraźniej głębia inowacyjności Gogla Cie przerasta.

    1 giga pamięci RAM, to jest pamięć operacyjna.
    8 giga pamięci FLASH, to jest pamięć masowa.

    > 2. GSM READY: nie ma modemu GSM ale można podłączyć zewnętrzny.

    Każdy tablet taki jest. Zresztą do laptopa też możesz podłączyć.

  • 34. Data: 2015-08-31 08:32:08
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> wrote in message

    > O jakim modelu myślisz?

    Nie myślę o nim, tylko zauważyłem kiedyś na stronie:
    http://www.x-kom.pl/p/231713-kiano-slim-tab-8-pro-z3
    735f-2048mb-32gb-win-8-1-office.html
    z kodem "EXPLOZJA" kosztuje 469 zł.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 35. Data: 2015-09-01 00:54:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <s...@g...com> a...@g...co

> [...]

    : 1. Nie filozofuj bo najwyraźniej głębia inowacyjności
    : Gogla Cie przerasta. On instaluje wyraźnie w tym 1 giga.

    W RAMce nie instalujesz, ale ,,dysk'' może mieć 1 GB pod instalacje.
    To nie RAM, lecz flaszka R&WM. Polityka dobroci wymusza podział, nie
    Android czy jawka. bądź Linuks... I nie sprzęt -- adresowalność...

    Flaszka może pełnić rolę RAMki -- RAMka zwykle nie pełni roli flaszki.
    (w Win można mieć RAMdysk; RAMka może być keszem dla zapisu dyskowego)
    RAMkę trzeba by odświeżać i RAMka jest droga. Jakiś fragment RAMki jest
    dawany jako kopia dysku, ale mały.

    Aplikacje ,,instalujesz'' nie w RAMce, lecz we flaszce.
    Przypadkiem flaszka może mieć 1 GB -- jak RAMka.

    Po co jest podział na 1 GB i resztę? Aby Cię kochać!!! ;)
    (aby aplikacje miały miejsce na swe dane; dla mnie -- obłęd!!!)

    : 2. GSM READY: nie ma modemu GSM ale można podłączyć zewnętrzny.

    Zawsze można. :) W szczególności -- nie do Ciebie należy droga pomiędzy
    Tobą a serwerem obsługującym Cię. :) Zacząć można po WiFi za którym stoi
    UMTS itp...

    GSM READY to marketoidlana ściema.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2015-09-01 00:59:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 55e02f2f$0$27523$6...@n...neostrada.pl

    > A do czego ten tablet ? Mialo byc sensownie, a tu 8G pamieci ...

    Urzędnik (JF także) ma zwykle jakieś takie poglądy;

    -- mało, drogo, niedogodnie...

    i stale żąda wszędzie dofinansowania. :)

    Mądry człowiek zwykle podchodzi do tematu odwrotnie:

    -- skąd weźmie czas na zagospodarowanie wszystkiego...

    [głupiemu zawsze wiatr wieje w oczy -- nawet w bezwietrzną
    pogodę, nawet [w sraczu] na tronie]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2015-09-01 01:13:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:ms2m99$287$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    >

    > Po co jest podział na 1 GB i resztę? Aby Cię kochać!!! ;)
    > (aby aplikacje miały miejsce na swe dane; dla mnie -- obłęd!!!)

    Co to za bełkot?

  • 38. Data: 2015-09-01 02:55:59
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 01.09.2015 o 01:13, Pszemol pisze:
    /.../

    > Co to za bełkot?

    Dialektycznie myśl. Masz podział flaszki:

    1. Na Androida.
    2. 1 GB - na programy i to się nazywa pamięć tabletu i ma 1 giga i to
    jest głupie. W mojej komórce tog ni ma.
    3. 4,5 giga karta sd, która na prawdę jet flaszką w tablecie/

    4. Karta wpinana do slotu.
    5. Pendrive po USB

  • 39. Data: 2015-09-01 13:24:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > głupie. W mojej komórce tog ni ma.
    > 3. 4,5 giga karta sd, która na prawdę jet flaszką w tablecie/

    Skąd bierzesz ten 1 giga flasha na programy? Wymyśliłeś to sobie?
    Piszesz jakieś głupoty i pewnie mylisz RAM z ROMem/Flashem.

    Jak tablet ma 8, 16 czy 32 giga pamięci flash to tam właśnie
    instalujesz programy. Mieszczą się razem z systemem.

    Co do pamięci RAM (zwykle 1 giga lub 2) to tam URUCHAMIASZ
    system i programy.

    Różnice pomiędzy instalujesz i uruchamiasz pojmujesz?

  • 40. Data: 2015-09-01 17:36:37
    Temat: Re:
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:

    --- >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!