  • 11. Data: 2013-08-29 20:20:46
    Temat: Re: Tablet Samsung Galaxy Tab, zewnętrzny napęd optyczny, możliwość oglądania zdjęć RTG
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Robbo, 26 sie 2013 w
    news:521b7029$0$1257$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Witam uprzejmie,
    >
    > Znajomy dentysta chce do gabinetu kupić tablet, aby móc na nim
    > oglądać zdjęcia RTG zębów przynoszone przez pacjentów na płytach CD.
    Z ciekawości sprawdziłem moje tegoroczne RTG kręgosłupa - nie zgłębiałęm
    tematu, ale szukaj pod hasłem przeglądarek dla formatu DICOM. Irfanview
    ma plugin Dicom, ale nie chciał mi otworzyć mojego zdjęcia. Na cd jest
    program pod windows wymagajacy Frameworka.

  • 12. Data: 2013-08-29 20:25:27
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    > DICOM. Irfanview ma plugin Dicom, ale nie chciał mi otworzyć mojego
    > zdjęcia. Na cd jest program pod windows wymagajacy Frameworka.

    Poprawka, zmieniłem rozszerzenie na dcm i irfan sobie poradził

  • 13. Data: 2013-08-29 20:26:45
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    > DICOM. Irfanview ma plugin Dicom, ale nie chciał mi otworzyć mojego
    > zdjęcia. Na cd jest program pod windows wymagajacy Frameworka.

    Poprawka, zmieniłem rozszerzenie na dcm i irfan sobie poradził (być może
    to kwestia jakiegoś ustawnienia w progamie)