  • 11. Data: 2013-11-22 10:11:14
    Temat: Re: Tablet 10'' do tysiaca pln
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    R.e.m.e.K nabazgrał(a):

    > Moze Tobie by wystarczyl, dla innych smartfon jest za maly. Dopuszczasz
    > taka mozliwosc?

    On jest nie reformowalny. jest dla tabletów na nie i tak zostanie.

  • 12. Data: 2013-11-22 10:12:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Zakonspirowany nabazgrał(a):

    > Z ciekawości: z czego ta "potrzeba" wynika? Może smartfon by wystarczył?

    Wygoda pracy na większym ekranie ?? oglądanie filmów na 10" to nie to samo
    co na 4/4,5", przeglądanie stron też jest dużo wygodniejsze, czytanie
    książek. Tablet ma dużo użytecznych cech ale do ciebie to nie dociera
    niestety :(

  • 13. Data: 2013-11-22 10:45:47
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 22-11-2013 10:11, Chris pisze:
    > On jest nie reformowalny. jest dla tabletów na nie i tak zostanie.

    Eee, niekoniecznie. Wystarczy, że te solidnych producentów, z Win8 i
    parametrami dobrego ultrabooka/notebooka, potanieją o jakieś 1500 zł. :)

    PS - Nie z przymiotnikami...

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 14. Data: 2013-11-22 10:50:32
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 22-11-2013 10:12, Chris pisze:
> [...]
    > samo co na 4/4,5", przeglądanie stron też jest dużo wygodniejsze,
    > czytanie książek. Tablet ma dużo użytecznych cech ale do ciebie to nie

    No nie, bo bo oglądanie filmów na 17,3", to nie to samo co na 7/10". :)
    Wiem, bo nie tak dawno temu byłem zmuszony przez weekend korzystać z
    netbooka HP Mini. Koszmar. :| Obraz mam lepszy na Xperii z Bravia
    Engine. Tylko trochę bliżej patrzałek trzeba ją umieścić. :)
    A książki, jeśli już, to papierowe lub audio. Jeszcze mi się nie udało
    przeczytać całego e-booka "od deski do deski" na jakimś wyświetlaczu.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 15. Data: 2013-11-22 10:53:49
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 22-11-2013 09:26, PC pisze:
    > Nie mam w zwyczaju gromadzenia TB zdjęć. Wystarczy jedno ujęcie danego
    > miejsca a łatwiej wybrać właściwe zdjęcie na dużym ekranie.

    Naucz się robić zdjęcia, a wystarczy Ci wyświetlacz aparatu do
    wybierania lepszego.

    > Twój problem.

    Że niby bycie semi-socjopatą w dzisiejszych czasach jest problemem?
    Wręcz przeciwnie! 8)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 16. Data: 2013-11-22 10:59:23
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Zakonspirowany pisze:

    > Eee, niekoniecznie. Wystarczy, że te solidnych producentów, z Win8 i
    > parametrami dobrego ultrabooka/notebooka, potanieją o jakieś 1500 zł. :)

    Czyli tablet z 8GB RAM, dyskiem ssd 320 GB, procesorem Core i7 za około
    500 zł? Nie da się.
    Tablet słabo się nadaje się do pracy typu wprowadzanie danych (pisanie
    tekstu, programowania). Jest przeznaczony do zastosowań typu
    read/select. W tym zakresie nie można narzekać na wydajność. Przeciwnie,
    dostęp do danych (obudzenie, otwarcie strony) jest dużo szybszy od
    peceta który jest umęczony przez firewalle, antywirusy, updatery i co
    tam jeszcze chodzi w tle.
    Mam iPada3 i nie narzekam na parametry. Jedynie na stronach www mocno
    naładowanych javascriptem zaczyna lagować (np. na stronie allegro)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2013-11-22 11:02:09
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Zakonspirowany pisze:

    > Naucz się robić zdjęcia, a wystarczy Ci wyświetlacz aparatu do
    > wybierania lepszego.

    Fakt, profesjonalni fotografowie przeglądają zdjęcia na możliwie małym
    ekranie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2013-11-22 11:09:39
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Zakonspirowany nabazgrał(a):

    > Eee, niekoniecznie. Wystarczy, że te solidnych producentów, z Win8 i
    > parametrami dobrego ultrabooka/notebooka, potanieją o jakieś 1500 zł. :)

    Dobry tablet z andkiem koszyje od 1500 do 2500 za Xperie Z 3G ale jak kogoś
    stać to jest to super wygodna sprawa bo nie zawsze potrzebna jest
    klawiatura, win8 który jednak ma dużo większe wymagania niż android. Do tego
    pamiętajmy że tablet ma dużo dłuższą pracę na baterii niż laptop/ultrabook.
    Podsumuje to inaczej, najlepiej mieć wszystko czyli
    smartfona/tablet/ultrabooka/laptopa/stacjonarkę :) nie ma żeczy uniwesalnych
    a jak są to są do d...

    > PS - Nie z przymiotnikami...

    Mój błąd.

  • 19. Data: 2013-11-22 11:15:37
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Zakonspirowany nabazgrał(a):

    > No nie, bo bo oglądanie filmów na 17,3", to nie to samo co na 7/10". :)

    Filmy się ogląda na TV 40-55" ale tablet może służyć na wakacjach jako dawca
    bajek dla dziecka (tak wiem nie masz) , a nawet samu można sobie coś
    ooglądać na YT np. ja oglądam trailery, różne opisy czy recenzję sprzętu,
    gier itp. a do tego 55" TV nie jest mi potrzebny.

    > Wiem, bo nie tak dawno temu byłem zmuszony przez weekend korzystać z
    > netbooka HP Mini. Koszmar. :| Obraz mam lepszy na Xperii z Bravia Engine.
    > Tylko trochę bliżej patrzałek trzeba ją umieścić. :)

    Miałem netbooka MSI Wind .. fajne wygodne w noszeniu ale za małe do pracy,
    rozdzielczość miało podbita do 1024 ale i tak za małe to, za wolne i
    poszedł dla kolego który dał dzieku żeby się uczyło co to komupter :)

    > A książki, jeśli już, to papierowe lub audio. Jeszcze mi się nie udało
    > przeczytać całego e-booka "od deski do deski" na jakimś wyświetlaczu.

    To się zmienia co widać po zamykaniu kolejnych księgarni, nie do końca
    uważam że to dobrze bo jednak papier to papier ale takie są czasy. Kiedyś
    chodziło się do teatru a dziś ogląda telenowele w tv :)

  • 20. Data: 2013-11-22 11:25:48
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 21 Nov 2013 10:42:19 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > NAVROAD NEXO NOVA
    > Procesor: ROCKCHIP RK3188 czterordzeniowy 1,6 GHz
    > Uklad graficzny: czterordzeniowy Mali-400 MP4
    > ekran: 10,1'' 1920x1200 IPS
    > RAM: 2GB
    > Pamiec wbudowana: 16GB
    > Gniazda: mini HDMI, microSD
    > Android: 4.2.2
    >
    > Kosztuje 870 pln

    No dobra, watek poszedl w maliny, a co do zasadniczego pytania czy ten
    Navroad w tej cenie to dobry wybor czy mozna lepiej wybrac?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K