  • 1. Data: 2013-11-21 10:42:19
    Temat: Tablet 10'' do tysiaca pln
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Witam

    Potrzebuje kupic tablet z Androidem, ekran 10''.

    Nie mam w tym doswiadczenia, ale wybralem na razie model:

    NAVROAD NEXO NOVA
    Procesor: ROCKCHIP RK3188 czterordzeniowy 1,6 GHz
    Uklad graficzny: czterordzeniowy Mali-400 MP4
    ekran: 10,1'' 1920x1200 IPS
    RAM: 2GB
    Pamiec wbudowana: 16GB
    Gniazda: mini HDMI, microSD
    Android: 4.2.2

    Kosztuje 870 pln

    Czy znacie cos lepszego w podobnej cenie?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 2. Data: 2013-11-21 10:54:01
    Temat: Re: Tablet 10'' do tysiaca pln
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    R.e.m.e.K pisze:

    > Czy znacie cos lepszego w podobnej cenie?

    Jedyny tablet z androidem który miał akceptowalne działanie UI (szukałem
    na wiosnę) to dla mnie był Asus TF300. Tyle że tutaj cena zaczyna się od
    1200 :(
    Niewykluczone że modele Asus MeMO Pad będą oferować podobną jakość (a te
    się mieszczą w 1kpln)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2013-11-21 12:15:10
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 21.11.2013 10:42, R.e.m.e.K pisze:
> [...]
    > Android: 4.2.2
    >
    > Kosztuje 870 pln
    >
    > Czy znacie cos lepszego w podobnej cenie?

    ja ostatnio szukałem tableta ale podajac parametry a nie ilość kasy. wg
    mnie 1920p to wielkość za duża, niema szans aby to dostrzec. Zastanów
    sie jakie były rozdzielczości w monitorach pc! na 14 calach komfortowo
    pracowało się przy 800x600. Tak więc (na drodze porównania tego co widzę
    trzymając tablet w ręce) wybrałem ok 1200 punktów. Z tymi rdzeniami -
    trudno wyczuć jak jest. mam teraz tablet jednordzeniowy ok1ghz, i 4
    rdzeniowy 1.2ghz. ten drugi jest szybszy.... ale nie 4 razy! Co więcej,
    trudno stwierdzić czy jest szybszy czy nie od sgs2, który bądź co bądź
    już demonem szybkosci nie jest. Może się więc okazać że o szybkości
    decyduje więcej czynników, ktre ciężko porównać.
    Jeszcze uwagi. tablet to nie PC. nie wszystko da się zrobić. wczoraj
    okazało się ze w tablecie nie da się ustawić proxy PAC które jest
    konieczne do dostępu do biblioteki na poliltechnice. na innym nie działa
    aero2, nie wiadomo dla czego, wsparcia brak, bo firma mało znana. Być
    moze dałoby się z rootem(PAC), ale na to niema narazie recepty.
    natomiast stary tablet - śmiga z aero2 bez zastrzeżeń. Podobnie z
    portami. jak jest wetknięte usb (modem) to niema dojścia do ładowania.
    ładowarka co prawda 5V, ale już nie usb, więc trzeba ją targać ze
    sobą.... A stary tablet trak ma 2 gniazda usb w tym jedno duże!
    jeśli 1920p nie jest konieczne to zobacz steelcore2, albo porównywalnego
    larka (nie pamiętam nazwy, i lark niema BT)
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-11-22 06:49:01
    Temat: Odp: Tablet 10'' do tysiaca pln
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Przerobiłem Overmax-a i Kiano. Większość tych tanich tabletów to jest to
    samo tylko różnią się minimalnie szczegółami (np. kolor, kształt otworu pod
    głośnik itp.) i nazwą.
    Overmax wieszał się i trzeszczały głośniki. Na 3 miesiące jego posiadania
    2,5 przeleżał w serwisie. Serwis masakra. Naprawiając głośniki zniszczyli
    wyświetlacz, zero kontaktu, za każdym razem sprzęt trzymali 30 dni nie
    wiadomo po co. W końcu wymienili mi go na nowszy model, który okazał się
    technologicznie starszy. Ten działał ale miał gorsze parametry mimo lepszego
    wyposażenia (wolniejszy procek, gorsza matryca ale miał GPS, telefon, radio
    itd.) Z kolei Kiano działał bez uwag ale się zaczął sypać wyświetlacz. Na
    szczęście gwarancja door-to-door. I tylko na to będę zwracał uwagę kupując
    kiedyś urządzenie.

    PC

  • 5. Data: 2013-11-22 07:08:26
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 21-11-2013 10:42, R.e.m.e.K pisze:
    > Potrzebuje kupic tablet z Androidem, ekran 10''.

    Z ciekawości: z czego ta "potrzeba" wynika? Może smartfon by wystarczył? ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 6. Data: 2013-11-22 08:25:20
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja też nie widziałem zastosowania dla takiego urządzenia. W końcu jednak
    dałem się namówić przed wyjazdem na wczasy i bardzo się przydał: oglądanie
    zdjęć, planowanie wycieczek, dyscyplinowanie dzieci ;-)

    PC

  • 7. Data: 2013-11-22 09:20:03
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 22-11-2013 08:25, PC pisze:
    > Ja też nie widziałem zastosowania dla takiego urządzenia. W końcu jednak
    > dałem się namówić przed wyjazdem na wczasy i bardzo się przydał:
    > oglądanie zdjęć, planowanie wycieczek, dyscyplinowanie dzieci ;-)

    Oglądanie zdjęć z wczasów na wczasach? :>
    Mnie by jednak wystarczył smartfon i mniejszy z laptopów. :]
    W każdym razie dochodzę do wniosku, że to urządzenie jest fajne przede
    wszystkim dla dzieci. ;)

    PS - Nie lubię dzieci. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 8. Data: 2013-11-22 09:26:01
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Oglądanie zdjęć z wczasów na wczasach? :>

    Nie mam w zwyczaju gromadzenia TB zdjęć. Wystarczy jedno ujęcie danego
    miejsca a łatwiej wybrać właściwe zdjęcie na dużym ekranie.

    >PS - Nie lubię dzieci. :)

    Twój problem.

    PC

  • 9. Data: 2013-11-22 09:58:26
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 22 Nov 2013 09:20:03 +0100, Zakonspirowany napisał(a):

    > Mnie by jednak wystarczył smartfon i mniejszy z laptopów. :]

    Moze Tobie by wystarczyl, dla innych smartfon jest za maly. Dopuszczasz taka
    mozliwosc?

    > W każdym razie dochodzę do wniosku, że to urządzenie jest fajne przede
    > wszystkim dla dzieci. ;)

    Owszem, to tez jeden z powodow.

    > PS - Nie lubię dzieci. :)

    No i?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 10. Data: 2013-11-22 10:09:03
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    PC nabazgrał(a):

    > Overmax wieszał się i trzeszczały głośniki. Na 3 miesiące jego posiadania
    > 2,5 przeleżał w serwisie. Serwis masakra.

    Kupiłem dziecku do zabawy .. szkoda kasy a serwis do dupy jak piszesz.
    Tablet zjeb już po miesiącu potem miesiąc czekania i upg. firmware ale
    ciekawe jak ma się to do skazy na matrycy pomiędzy matrycą a ekranem
    dotykowym.