  • 11. Data: 2009-10-24 14:58:09
    Temat: Re: TVS HD - jaka rozdzielczość?
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > To ja zastanawiam sie po co jest to HD.
    > TvS leci w HD a ja mam gorszy obraz niż na innych programach nie HD.
    > Decoder i tv oczywiscie mam HD. Tv bravia 46 cali.

    To masz cos pokopane. Prawie TVS-HD jest HD i to ładnym HD (mimo iż kamery
    są 1440pixeli). Fakt, że czasem reklama albo jakiś materiał opcy jest
    upskalowany ale wszystko co oni produkują jest co do jakości super a
    operatorzy raczej tego nie psują, bo jest to kodowane do MPEG-4 więc
    strumień da się wytrzymać.

    Od jakiego operatora bierzesz sygnał i na jakim STB. Tylko nie pisz, ze z
    satetyli, bo na satelicie to jest tylko SD.

    W.

  • 12. Data: 2009-10-24 15:00:49
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > Zauważ że na satelicie nie ma TVS HD. Jest jedynie w Jamboxie i UPC

    i jeszcze w Vectrze, Inei, Telpolu, Sprayu a niedługo będzie w Toya i Aster.

    To zwiastun pewnego zjawiska, które się szykuje a które nazwę "dostępne
    tylko w dobry sieciach kablowych". Tak właśnie - czeka nas wysyp kanałów HD,
    których nie będzie na polskich satelitach bo tam po prostu zaczyna brakowac
    pojemności, a na murzyńskie nikt anteny nie będzie przekręcał.

    W.

  • 13. Data: 2009-10-24 17:44:11
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > HD, których nie będzie na polskich satelitach bo tam po prostu zaczyna
    > brakowac pojemności, a na murzyńskie nikt anteny nie będzie przekręcał.

    powiedziałbym czeka nas wysyp kanałów "pesudo HD" bo to że lokalna telewizja
    będzie miała licencje na filmy czy sport w prawdziwej jakości HD watpie.
    Zrobi sie upconversje. A klient zaplaci mamiony "HD"...