  • 81. Data: 2010-07-05 13:45:48
    Temat: Re: TVP1 jak PRL
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 5 lipiec (poniedziałek), gdy o godzinie 15:03 *BaX* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > ??? że niby, klan, plebania, moda na sukces, tańce z małpami na lodzie to te
    > świetne seriale?

    nie patrz na świat z klapkami na oczach, bo wiele stracisz z życia. Poza
    tymi które wymieniłeś to jeszcze Pitbull, Oficerowie, Glina,
    Alterantywy, Ranczo, Mała Moskwa, Kariera Nikodema Dyzmy...., jest tego
    multum - sam sobie sprawdzaj.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-05 15:37:16

  • 82. Data: 2010-07-05 14:05:33
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 7/5/2010 3:45 PM, Heraklit pisze:
> [...]

    > tymi które wymieniłeś to jeszcze Pitbull, Oficerowie, Glina,
    > Alterantywy, Ranczo, Mała Moskwa, Kariera Nikodema Dyzmy...., jest tego

    To Ty chcesz udowodnić że jest tego "multum" więc podaj więcej
    przykładów _nowych_ produkcji.

    Alternatywy? Kariera Nikodema Dyzmy? Przecież to za komuny robione.
    Programy dokumentalne? Ostatnie sensowne są z z okolic 2005 roku.

    Mam do wyboru wszystkie programy TVP oraz niektóre BBC i częściej
    znajduję coś ciekawego na BBC niż na TVP.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 83. Data: 2010-07-05 14:09:46
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 5 lipiec (poniedziałek), gdy o godzinie 16:05 *Dariusz Zygmunt* w
    pocie czoła naskrobał(a):

    > To Ty chcesz udowodnić że jest tego "multum" więc podaj więcej
    > przykładów _nowych_ produkcji.
    Przecież podałem przykłady... choćby Ranczo, Mała Moskwa

    > Alternatywy? Kariera Nikodema Dyzmy? Przecież to za komuny robione.
    chodziło o pokazanie, że TVP robi dobre seriale.

    > Programy dokumentalne? Ostatnie sensowne są z z okolic 2005 roku.
    choćby Ekspres reporterów TVP2. TVP Kultura/ Historia ma ciekawe...

    > Mam do wyboru wszystkie programy TVP oraz niektóre BBC i częściej
    > znajduję coś ciekawego na BBC niż na TVP.
    gustów nie oceniam.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-05 16:06:21

  • 84. Data: 2010-07-05 14:18:24
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > tymi które wymieniłeś to jeszcze Pitbull, Oficerowie, Glina,
    > Alterantywy, Ranczo, Mała Moskwa, Kariera Nikodema Dyzmy...., jest tego

    Seriale dla emerytów i 'o glinach'? Może kogoś to interesuje, tyle że ile
    razy można oglądać ten sam temat w innej oprawie? TVP od dawna "goni" TVN i
    Polsat tyle, że to droga w złym kierunku bo idzie w kierunku tandety i
    szmiry.
    Część tego co wymieniłeś to odpowiedź właśnie na produkcje konkurencji i
    potem wychodzi to tak, że każda stacja ma swój serial o identycznej
    tematyce, który w dodatku powstał na licencji zagranicznej.

  • 85. Data: 2010-07-05 14:22:51
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Przecież podałem przykłady... choćby Ranczo, Mała Moskwa

    Klan, Plebania, podobny odbiorca.

    > chodziło o pokazanie, że TVP robi dobre seriale.

    Alternetywy? TE Alternatywy czy te szmire 4 - odcinkową potem?

    To są dwie różne epoki ale przyznaje Zmiennicy, Alternatywy to były DOBRE
    seriale.

    > choćby Ekspres reporterów TVP2. TVP Kultura/ Historia ma ciekawe...

    Kiedyś to SONDA była programem na wysokim poziomie, teleturnieje w stylu
    Wielka Gra.

  • 86. Data: 2010-07-05 14:32:25
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    I jeszcze jedno, u nas nawet realizacja tak banalnego przekazu jak imprezy
    sportowe musi być spierdolona przez TVP. W zimie są skoki to oczywiście
    reklamy muszą być tak wklejone, że nie ma czasu na normalne studio, a
    wejście na skocznie odbywa się najczęściej przy 2-3 skoczku. Teraz są MŚ
    więc oczywiście najebane reklam tak, że studio trwa krócej niż dwa bloki
    reklamowe przed i po nim, oczywiście nie ma czasu na pokazanie tego co się
    dzieje po meczu bo reklamy muszą lecieć.
    A tym czasem np. ZDF ma czas na studio, ma czas na 1-2 reklamy /a nie 5
    niektóych po 2x w jednym wejściu/ i ma czas na to żeby pokazać to co jest
    przed i po meczu wo dodatku nadaje HD i FTA. Nosz można dostać szału jak się
    na to patrzy i ktoś tu jeszcze coś mówi o misyjności.

  • 87. Data: 2010-07-05 14:45:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-07-05 15:45, Heraklit pisze:
    > nie patrz na świat z klapkami na oczach, bo wiele stracisz z życia. Poza
    > tymi które wymieniłeś to jeszcze Pitbull, Oficerowie, Glina,

    właśnie zakończono ww produkcje. są nierokujące jak gdzieś napisali,
    za to glan itp. jak najbardziej, bo przyciągają kilka razy większą
    widownie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 88. Data: 2010-07-05 15:11:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Seriale dla emerytów i 'o glinach'?

    Ważne, żeby obowiązkowo w każdym byl ksiądz.
    Bez księdza widać nic nie ma szans zaistnieć w TVPis.

  • 89. Data: 2010-07-05 19:00:42
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    BaX pisze:

    > Nosz można dostać szału jak się
    > na to patrzy i ktoś tu jeszcze coś mówi o misyjności.

    przez kilka lat telewizornia transmitowała koncert FKŻ "Szalom na
    Szerokiej". I się skończyło, komercha górą. Chyba w niedzielę były
    odgrzewane kotlety z tego koncertu, oczywiście w porze dla nietoperzy...
    To po ch..a komu TVP Kultura?

    --
    Bogdan

  • 90. Data: 2010-07-05 22:45:52
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 5 Jul 2010 16:09:46 +0200, Heraklit <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >chodziło o pokazanie, że TVP robi dobre seriale.

    Nie "robią", tylko "zrobiły". Czas przeszły dokonany.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com