  • 71. Data: 2010-07-02 18:08:27
    Temat: Re: TVP1 jak PRL
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 7/2/2010 7:19 PM, Ghost pisze:

    > Malo ktore elementy naszego zycia sa wyjete z emocji.

    Matematyka? Bo fizyka to już chyba nie ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 72. Data: 2010-07-02 18:12:41
    Od: z <z...@g...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:
    > Aha, więc TVP jest w rękach partii która w demokratycznych wyborach
    > zdobyła większość w parlamencie??

    Połowa ludu ma takie zdanie a połowa inne.
    Masz jakiś lepszy pomysł na wolność słowa?
    Dopiero by się działa gdyby jeszcze i ta stacja była w rekach PO.
    Wtedy oglądałbyś cały czas "Dziennik telewizyjny"

    > No ale Jarek też wspiera akcję Owsiaka, przecież będzie licytowana
    > konstytucja z jego własnoręcznym podpisem :-)

    Wszyscy wiemy czyj elektorat ma mobilizować ta akcja.
    Co powiedziałbyś gdyby przeniesiono procesje bożociałowe na dzień
    wyborów. Toż to by było pogwałcenie ciszy wyborczej i jawny zamach na
    demokrację.

  • 73. Data: 2010-07-02 21:12:29
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    > Połowa ludu ma takie zdanie a połowa inne.

    240 do 219 to nie jest pół na pół a sporo "ludu" uważa że płacenie
    abonamentu za to co TVP pokazuje nie ma uzasadnienia.

    > Masz jakiś lepszy pomysł na wolność słowa?
    > Dopiero by się działa gdyby jeszcze i ta stacja była w rekach PO.
    > Wtedy oglądałbyś cały czas "Dziennik telewizyjny"

    Nie jesteś sobie w stanie wyobrazić w Polsce TV takiej jak np. BBC?
    Apolitycznej, robiącej programy misyjne i rozrywkę na wysokim poziomie?

    > Wszyscy wiemy czyj elektorat ma mobilizować ta akcja.

    Tak, ma zmobilizować elektorat kandydata którego nazwisko zaczyna się na "K"
    ;-)

    > Co powiedziałbyś gdyby przeniesiono procesje bożociałowe na dzień
    > wyborów. Toż to by było pogwałcenie ciszy wyborczej i jawny zamach na
    > demokrację.

    Jakby wybory wypadły w Boże Ciało to czemu nie? Ale myślę, że hierarchia
    kościelna poprosiłaby o przesunięcie daty wyborów i nie, nie uważam że
    byłaby to próba ingerencji kościoła w porządek świeckiego państwa.

    Wbrew temu co niektórzy mówią nie jest tak, że "kto nie jest z nami to jest
    przeciw nam" a "cel uświęca środki" jeśli w to uwierzyłeś to dałeś się
    nieźle zindoktrynować ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 74. Data: 2010-07-02 21:30:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 02.07.2010 23:12, Dariusz Zygmunt pisze:
    > Tak, ma zmobilizować elektorat kandydata którego nazwisko zaczyna się na "K"

    k czy K?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 75. Data: 2010-07-03 06:41:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Matematyka? Bo fizyka to już chyba nie ;-)

    Zarty. Naprawde nie masz pojecia ile co niektorzy uczniowie daliby by tylko
    nie musiec odczywac strachu przed maematyka?

  • 76. Data: 2010-07-03 07:53:29
    Od: z <z...@g...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > 240 do 219 to nie jest pół na pół a sporo "ludu" uważa że płacenie
    > abonamentu za to co TVP pokazuje nie ma uzasadnienia.

    Czepiasz się szczegółów

    > Nie jesteś sobie w stanie wyobrazić w Polsce TV takiej jak np. BBC?
    > Apolitycznej, robiącej programy misyjne i rozrywkę na wysokim poziomie?

    Zadaj to pytanie tym gadającym głowom co obiecali że już teraz będą
    grzeczni. Może kiedyś jak to pokolenie odejdzie. Żyjemy tu i teraz.

    > Jakby wybory wypadły w Boże Ciało to czemu nie? Ale myślę, że hierarchia
    > kościelna poprosiłaby o przesunięcie daty wyborów i nie, nie uważam że
    > byłaby to próba ingerencji kościoła w porządek świeckiego państwa.

    Skoro w elektoracie PO jest takie podejście to dlaczego nie ma to
    przełożenia na pewnego marszałka i tego drugiego co "wymachuje"
    Przez tyle czasu to robią. O co chodzi?

    > Wbrew temu co niektórzy mówią nie jest tak, że "kto nie jest z nami to jest
    > przeciw nam" a "cel uświęca środki" jeśli w to uwierzyłeś to dałeś się
    > nieźle zindoktrynować ;-)

    Masz rację. Za dużo oglądam tvn (90%) Jeśli ich przekaz jest skuteczny
    to faktycznie jestem zindoktrynowany.

  • 77. Data: 2010-07-03 10:00:32
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota, 3 lipca 2010 09:53, z wyraził następujacą opinię:

    > Czepiasz się szczegółów

    Ze szczegółów wynikają rzeczy ogólniejsze, jeśli komuś nie przeszkadza jeden
    papierek na ulicy to nie będą też przeszkadzały góry śmieci.

    > Zadaj to pytanie tym gadającym głowom co obiecali że już teraz będą
    > grzeczni. Może kiedyś jak to pokolenie odejdzie. Żyjemy tu i teraz.

    Ale rozumiesz że sam zaliczasz się do "tego pokolenia"? Masz dokładnie tą
    samą mentalność i IMHO Ty nie masz na co czekać. Gdy "to pokolenie"
    polityków odejdzie zostaniesz w pustce, nie będzie nikogo kto mógłby Ci
    wskazać kto jest Twoim wrogiem.

    > Skoro w elektoracie PO jest takie podejście to dlaczego nie ma to
    > przełożenia na pewnego marszałka i tego drugiego co "wymachuje"
    > Przez tyle czasu to robią. O co chodzi?

    Ale o co Ci chodzi? Ja odpowiadam wyłącznie za własne zdanie a nie za "linię
    polityki PO".
    Głosuję na tych którzy lepiej do mojej wizji świata pasują, to że Kaczyński
    mi nie pasuje wynika głównie z jego osobowości, zamkniętej i pełnej
    uprzedzeń, Komorowski może jest miałki i misiowaty ale porównując tych dwu
    kandydatów nie mam wątpliwości na kogo zagłosuję ... czego oczywiście, ze
    względu na ciszę wyborczą, nie powiem ;-)

    > Masz rację. Za dużo oglądam tvn (90%) Jeśli ich przekaz jest skuteczny
    > to faktycznie jestem zindoktrynowany.

    Chyba na własne życzenie bo mi oglądanie TVN światopoglądu nie zmienia. Bez
    trudu jestem w stanie stwierdzić kiedy i kto przegina na wizji w
    prezentowaniu sympatii do "swojego" kandydata, ale uważam że stacja prywatna
    _może_ prezentować dowolne poglądy w przeciwieństwie do stacji opłacanej z
    abonamentu która _musi_ być ideologicznie neutralna.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 78. Data: 2010-07-05 12:44:35
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 2 lipiec (piątek), gdy o godzinie 23:12 *Dariusz Zygmunt* w pocie
    czoła naskrobał(a):

    > Nie jesteś sobie w stanie wyobrazić w Polsce TV takiej jak np. BBC?
    > Apolitycznej,
    BBC nie jest apolityczna,a przedstawiająca różnorodne poglądy na każdy
    aktualny temat polityczny.

    >robiącej programy misyjne i rozrywkę na wysokim poziomie?
    nie przesadzaj, TVP robi programy publicystyczne na bardzo wysokim
    poziomie, świetne seriale, filmy dokumentalne - spokojnie może w tym
    konkurować BBC.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-05 14:38:07

  • 79. Data: 2010-07-05 13:03:01
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > nie przesadzaj, TVP robi programy publicystyczne na bardzo wysokim
    > poziomie, świetne seriale, filmy dokumentalne - spokojnie może w tym
    > konkurować BBC.

    ??? że niby, klan, plebania, moda na sukces, tańce z małpami na lodzie to te
    świetne seriale?

  • 80. Data: 2010-07-05 13:06:14
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > ??? że niby, klan, plebania, moda na sukces, tańce z małpami na lodzie to
    > te świetne seriale?

    oczywiscie moda na sukces jako kolejna pozycja w tvp, nie jako produkcja.