  • 61. Data: 2010-07-02 13:47:08
    Temat: Re: TVP1 jak PRL
    Od: PaPi <...@...3>

    > a tu odpowiedź prosta jest: powinna służyć interesom Polski.

    a interesy te okresla prezes Jaroslaw.
    Prawda ? :-)

  • 62. Data: 2010-07-02 14:06:41
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 2 lipiec (piątek), gdy o godzinie 15:47 *PaPi* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > a interesy te okresla prezes Jaroslaw.
    > Prawda ? :-)

    Ty również, oczywiście jeżeli nie wstydzisz się przyznać, że jesteś
    Polakiem.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-02 16:00:26

  • 63. Data: 2010-07-02 14:25:26
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A co to znaczy normalny? ty jestes normalny?
    > Jak ktos jest inny to nienormalny?

    Jeżeli jedna partia monopol w publicznej TVP to to nie jest normalne.

    > Moj nos ma sie dobrze, na co dowod ponizej:
    >
    > "abonament jako taki jest pomyłką, przez pis-dy właśnie nadal trzeba go
    > płacić "
    >
    > "Dokładnie, wiele rzeczy pisowski prezydent blokował bo nie pochodziły od
    > pisu i tylko dlatego. "
    >
    > BTW - uzywajac sformulowania "pis-dy" tylko podkreslasz swoj
    > polityczny charakter wypowiedzi. Ze o glupawej formie charakterystycznej
    > dla pieniactwa i mlodziezy nie wspomne.

    A Ty się na to łapiesz i tym podniecasz :)))))))))

  • 64. Data: 2010-07-02 14:38:06
    Od: PaPi <...@...3>

    > Ty również,

    A w jaki sposob moge wplywac na ksztalt prezentowanych w TVP programow ?

    > oczywiście jeżeli nie wstydzisz się przyznać, że jesteś
    > Polakiem.

    Przede wszystkim jestem czlowiekiem.
    Nie za bardzo rozumiem dlaczego mialbym sie wstydzic BYCIA Polakiem ?
    Cos komus moj byt uczynil zlego ?

  • 65. Data: 2010-07-02 16:02:48
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Przesmiewca pisze:
    [...]
    > 2. za tvp tez nie place. place za posiadanie odbiornika
    > radiowo-telewizyjnego

    Nie. Płacisz NA TVP, a posiadanie odbiornika jest jedynie wskazówką, że
    masz płacić.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 66. Data: 2010-07-02 16:48:57
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 7/2/2010 11:58 AM, Heraklit pisze:

    > ... Po prostu w polityce nie używaj emocji, a rozumu..

    Ale to jest niemożliwe ze względów czysto biologicznych - człowiek
    odbiera politykę przez obszar mózgu odpowiedzialny za emocje, więc
    jakiekolwiek mówienie że "ja wybieram zgodnie z rozumem bo ..." jest
    wyłącznie racjonalizacją emocji ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 67. Data: 2010-07-02 16:57:11
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 7/2/2010 12:05 PM, Heraklit pisze:
    > Był 2 lipiec (piątek), gdy o godzinie 11:44 *PaPi* w pocie czoła
    > naskrobał(a):

    > nie demonizuj.
    > poparcie medialne jakieś opcji politycznej nie jest za darmo. Więc na
    > pewno będzie istnieć "spłata" zobowiązań o której na pewno się nie
    > dowiemy.

    Ale nawet jeśli, to co mnie obchodzi w jaki sposób TVN rozliczy się z
    PO?? Nad tym żeby odbyło się to legalnie czuwa NIK, prokuratura,
    opozycja parlamentarna a nawet Ty ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 68. Data: 2010-07-02 17:19:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <i...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > politykę przez obszar mózgu odpowiedzialny za emocje, więc jakiekolwiek
    > mówienie że "ja wybieram zgodnie z rozumem bo ..." jest wyłącznie

    Malo ktore elementy naszego zycia sa wyjete z emocji.

  • 69. Data: 2010-07-02 17:44:00
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 7/1/2010 8:27 PM, z pisze:

    > Jak to nie większość ma rację. Władza ludu. Mi też się nie podoba.

    Aha, więc TVP jest w rękach partii która w demokratycznych wyborach
    zdobyła większość w parlamencie??

    > Włącz sobie teraz tvn24. Majstersztyk. Nic tego nie przebije. Ale
    > strach. Nawet posiłki z "orkiestry" wezwane.

    No ale Jarek też wspiera akcję Owsiaka, przecież będzie licytowana
    konstytucja z jego własnoręcznym podpisem :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 70. Data: 2010-07-02 17:59:24
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 7/1/2010 9:24 PM, z pisze:

    > Drugi kandydat ma swoje potężne media a kampanię robi mu cały rząd
    > Tu pieniędzy Ci nie szkoda.

    Jeśli {nomen omen} na fali wyborczej powodzianie dostaną szybko
    pieniądze - to nie, jeśli rząd będzie sprawniej pracował to także nie.
    Powiedziałbym nawet że chcę wyborów permanentnych aby zmusić polityków
    do starania się o ludzi którzy na nich głosują :-)

    > Nie przesadzajmy
    > Równowaga. Bezcenne.

    Właśnie, TV publiczna ma _obowiązek_ zachować równowagę, nie ma prawa
    optować za którymkolwiek z kandydatów. A jeśli Kaczyński chce sobie
    znaleźć "tubę propagandową" to niech się na dziennikarzy nie obraża.

    Przecież cały cyrk z mediami zaczął się od tego że PiS przestał
    rozmawiać z kimkolwiek oprócz Radia Maryja i TV Trwam, jeśli teraz żalą
    się że nikt nie chce o nich pozytywnie mówić to trzeba powiedzieć też że
    sami są sobie winni.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt