  • 101. Data: 2010-07-06 07:46:58
    Temat: Re: TVP1 jak PRL
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > zwisa mi to czy ty będziesz płacił czy nie - widzisz jakie to proste i
    > oczywiste.

    Ale zdecyduj się może w końcu czy TVP

    "robi programy publicystyczne na bardzo wysokim poziomie, świetne seriale,
    filmy dokumentalne - spokojnie może w tym konkurować BBC."

    czy

    "oglądaczy TV, nie chcą programów ambitnych, a łatwostrawnej papki - patrz
    TVN, Polsat - to mają ją i w TVP."

    Bo albo kłamiesz albo bredzisz, albo jedno i drugie.

  • 102. Data: 2010-07-06 08:20:01
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 7/6/2010 9:21 AM, Heraklit pisze:
    > Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 8:58 *Ghost* w pocie czoła
    > naskrobał(a):

    > i jacy dziennikarze takie informacje na TVN, Polsacie.

    Zrozum wreszcie jedną rzecz - to są stacje _prywatne_!!! Nie mają
    żadnych obowiązków wobec społeczeństwa, jedynie robienia kasy dla
    właścicieli i udziałowców a robią to pokazując to co chce oglądać
    _większość_ albo przynajmniej _target_ danej stacji.

    Natomiast TVP ma obowiązki i za te obowiązki płacimy na jej rzecz
    abonament. "Przegląd Współczesnej Kinematografii Górnej Wolty i Dorzecza
    Kongo" może zainteresuje z 1000 osób w Polsce, ale TVP ma _obowiązek_
    takie programy pokazywać bo jeśli nie TVP to kto?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 103. Data: 2010-07-06 09:06:49
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 9:43 *Ghost* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    zgadza się.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-06 11:05:02

  • 104. Data: 2010-07-06 09:13:32
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 10:20 *Dariusz Zygmunt* w pocie
    czoła naskrobał(a):

> [...]
    > właścicieli i udziałowców a robią to pokazując to co chce oglądać
    > _większość_ albo przynajmniej _target_ danej stacji.

    poza misją jest jeszcze rachunek ekonomiczny. "Rachunkowi ekonomicznemu"
    jest obojętne kto rządzi i jakie ma wartości - nie ma kasy nie ma
    programów. Toż to proste. A abonament nie wystarczał i nie wystarczy.

> [...]
    > Kongo" może zainteresuje z 1000 osób w Polsce, ale TVP ma _obowiązek_
    > takie programy pokazywać bo jeśli nie TVP to kto?
    i na to ma wystarczyć abonament, zwłaszcza, że nie wiele osób go płaci??
    Chyba raczysz żartować.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-06 11:07:24

  • 105. Data: 2010-07-06 09:24:03
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 9:46 *BaX* w pocie czoła
    naskrobał(a):

> [...]
    > TVN, Polsat - to mają ją i w TVP."
    >
    > Bo albo kłamiesz albo bredzisz, albo jedno i drugie.

    czy zaślepienie w udowodnieniu, że nie będziesz "...dokładać do takiego
    gówna, którego w dodatku nie oglądam" (TVP), odbiera Ci racjonalne
    spojrzenie na sprawę?
    Przecież jasne jest, że dochód z abonamentu jest zbył mały, by
    wystarczył na opłacenie tylko ambitnych zamierzeń. Muszą produkować
    również komercyjne programy/seriale, by przyciągnąć i większą ilość
    widzów i reklamodawców. Prawa ekonomiczne obowiązują wszystkich i Twoje
    tupanie nóżką tego nie zmieni.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-06 11:14:09

  • 106. Data: 2010-07-06 10:05:20
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > czy zaślepienie w udowodnieniu, że nie będziesz "...dokładać do takiego
    > gówna, którego w dodatku nie oglądam" (TVP), odbiera Ci racjonalne
    > spojrzenie na sprawę?

    W takim razie bądź łaskaw wskazać jakąś przesłankę która przekonała by mnie
    do opłacania abonamentu?

> [...]
    > również komercyjne programy/seriale, by przyciągnąć i większą ilość
    > widzów i reklamodawców. Prawa ekonomiczne obowiązują wszystkich i Twoje

    Ale o co chodzi? Skoro MUSZĄ odstawiać komercję no bo podobno taki jest
    rynek to w imię czego biorą abonament? Przecież TVP dostaje kase za
    udostepnianie swoich programów innym, widz płacąc abonament polsatowi płaci
    też za TVP. To niech TVP sobie pobierze abo od polsatu. Proste i bez
    robienia z ludzi debili z jakąś misyjnościa.

  • 107. Data: 2010-07-06 11:30:28
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 7/6/2010 11:13 AM, Heraklit pisze:
> [...]

    > programów. Toż to proste. A abonament nie wystarczał i nie wystarczy.

    > i na to ma wystarczyć abonament, zwłaszcza, że nie wiele osób go płaci??

    Misja jest misją i nikt TVP z niej nie zwolnił, niech TVP ją wypełnia i
    wtedy może żądać pieniędzy na swoje funkcjonowanie, choćby z budżetu.

    Jeśli TVP swojej misji nie wypełnia a pieniądze publiczne wydaje na
    kampanię wyborczą jednego z kandydatów, promowanie jednej linii
    politycznej i utrzymanie "kolesi prezesa" to IMHO nie ma powodu żeby
    jakiekolwiek pieniądze dostawała.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 108. Data: 2010-07-06 14:00:35
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 13:30 *Dariusz Zygmunt* w pocie
    czoła naskrobał(a):

    > Misja jest misją i nikt TVP z niej nie zwolnił, niech TVP ją wypełnia i
    > wtedy może żądać pieniędzy na swoje funkcjonowanie, choćby z budżetu.
    o święta naiwności..., sejm zgadza się na dotację z budżetu?? Chciałby
    to widzieć...

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-06 15:53:56

  • 109. Data: 2010-07-06 14:08:21
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > o święta naiwności..., sejm zgadza się na dotację z budżetu?? Chciałby
    > to widzieć...

    No taaak, jasne, lepiej niech motłoch płaci, przeciez im można wmówić, że
    TVP pełni misję.

  • 110. Data: 2010-07-06 16:07:59
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    W dniu 7/6/2010 4:00 PM, Heraklit pisze:
    > Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 13:30 *Dariusz Zygmunt* w pocie

    > o święta naiwności..., sejm zgadza się na dotację z budżetu?? Chciałby
    > to widzieć...

    A ja chciałbym zobaczyć wreszcie dobrą TV, nawet niedofinansowaną ale
    rzetelną.

    Pisałeś o produkcjach z czasów komuny - dało się robić "coś z niczego"?
    Dało i teraz to chwalisz. Wypieprzyć na zbity pysk {chciałoby by się
    napisać PiSk} ;-) tych wszystkich przydupasów którzy biorą kasę a nie
    produkują.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt