  • 91. Data: 2010-07-06 06:26:14
    Temat: Re: TVP1 jak PRL
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 5 lipiec (poniedziałek), gdy o godzinie 16:18 *BaX* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Seriale dla emerytów i 'o glinach'? Może kogoś to interesuje, tyle że ile
    > razy można oglądać ten sam temat w innej oprawie? TVP od dawna "goni" TVN i
    > Polsat tyle, że to droga w złym kierunku bo idzie w kierunku tandety i
    > szmiry.
    > Część tego co wymieniłeś to odpowiedź właśnie na produkcje konkurencji i
    > potem wychodzi to tak, że każda stacja ma swój serial o identycznej
    > tematyce, który w dodatku powstał na licencji zagranicznej.

    bo takie jest oczekiwanie większości oglądaczy TV, nie chcą programów
    ambitnych, a łatwostrawnej papki - patrz TVN, Polsat - to mają ją i w
    TVP.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-06 08:22:20

  • 92. Data: 2010-07-06 06:36:40
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 5 lipiec (poniedziałek), gdy o godzinie 16:22 *BaX* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Alternetywy? TE Alternatywy czy te szmire 4 - odcinkową potem?
    > To są dwie różne epoki ale przyznaje Zmiennicy, Alternatywy to były DOBRE
    > seriale.
    Oczywiście Alternatywy 4 Stanisława Barei

    > Kiedyś to SONDA była programem na wysokim poziomie, teleturnieje w stylu
    > Wielka Gra.
    i reportaże choćby jak już wymieniasz tytuły z przeszłości to
    np.:"ballada o lekkim zabarwieniu erotycznym". A współczesne to choćby
    cykl "Raport z Polski" na TVP Info

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-06 08:27:19

  • 93. Data: 2010-07-06 06:46:45
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 5 lipiec (poniedziałek), gdy o godzinie 17:11 *Cavallino* w pocie

    zmień zioła

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-06 08:43:44

  • 94. Data: 2010-07-06 06:58:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Heraklit" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > bo takie jest oczekiwanie większości oglądaczy TV, nie chcą programów
    > ambitnych, a łatwostrawnej papki - patrz TVN, Polsat - to mają ją i w

    Tak sie tlumacza dziennikarze nieudacznicy.

  • 95. Data: 2010-07-06 07:11:16
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > bo takie jest oczekiwanie większości oglądaczy TV, nie chcą programów
    > ambitnych, a łatwostrawnej papki - patrz TVN, Polsat - to mają ją i w
    > TVP.

    A ja nie chce dokładać do takiego gówna, którego w dodatku nie oglądam.
    Widzisz jakie to proste i oczywiste.

  • 96. Data: 2010-07-06 07:14:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Oczywiście Alternatywy 4 Stanisława Barei

    Ale to prehistoria TVP, wtedy nie było tvn, polsatu do którego teraz tvp
    usilnie próbuje równać. /czyli równać do dna/

  • 97. Data: 2010-07-06 07:20:12
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 9:11 *BaX* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > A ja nie chce dokładać do takiego gówna, którego w dodatku nie oglądam.
    > Widzisz jakie to proste i oczywiste.
    zwisa mi to czy ty będziesz płacił czy nie - widzisz jakie to proste i
    oczywiste.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-06 09:18:40

  • 98. Data: 2010-07-06 07:21:32
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 8:58 *Ghost* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Tak sie tlumacza dziennikarze nieudacznicy.

    i jacy dziennikarze takie informacje na TVN, Polsacie.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-06 09:20:33

  • 99. Data: 2010-07-06 07:43:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 8:58 *Ghost* w pocie czoła
    > naskrobał(a):

    > i jacy dziennikarze takie informacje na TVN, Polsacie.

    Klopot w tym, ze nie bardzo rozumiem czemu wyrozniasz te dwie stacje? Plaga
    nieudacznictwa obejmuje wszystkie media i nie tylko TV.

  • 100. Data: 2010-07-06 07:44:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Był 6 lipiec (wtorek), gdy o godzinie 9:11 *BaX* w pocie czoła
    > naskrobał(a):

    > zwisa mi to czy ty będziesz płacił czy nie - widzisz jakie to proste i
    > oczywiste.

    PLONK - widzisz jakie to proste i oczywiste