  • Data: 2010-03-27 14:28:43
    Temat: Re: TVP Sport
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli masz na myśli ten sam transponder n-ki, z którego TVPSport dostaje
    > TnK, to pewnie dlatego Cyfra nie bierze z niego sygnału, że to jest
    > najgorszy transponder jaki spotkałem.
    > Na małych antenach w ogóle nie da się go oglądać (przynajmniej tak było u
    > mnie), mimo że chodzą wszystkie inne, z HD włącznie.

    hm antena mała od C+ tuner TNK miejsce Warszawa odbiór wyśmienity (to u
    rodzinki dwa piętra wyżej)
    problemy były tylko jak w stolicy był opad śniegu ostatni (ponad 20cm mokry)
    ale to na wszystkich kanałach
    ja natomiast mam antenę 80cm i porównuję ten kanał właśnie na niej i tunerze
    Dreambox 5620S

    Arek.

    Arek.