  • 81. Data: 2012-06-06 21:44:38
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 6 Jun 2012 19:33:20 +0000 (UTC), bufi napisał(a):

    > No ale to jest klasyczny TwiN. 2x DVB-s2.
    > Pytanie bylo inne. W nawiasie sobie wygodnie wyciales.

    Twin to jest konwerter. Nikt nie stosuje takich nazw do tunerów.
    Jedną głowicę DVB-S2 i jedną DVB-T może mieć wspomniany Vu+ Ultimo, tylko
    to bez sensu, żeby kupować taki dobry tuner z tak badziewną konfiguracją.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 82. Data: 2012-06-06 21:52:25
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Waldek Godel wrote:

    > Twin to jest konwerter. Nikt nie stosuje takich nazw do tunerów.

    Dobra, to inaczej. Jak masz dwa konwertery z pojedynczym
    wyjsciem i skleisz je butaprenem to bedziesz mial
    Twin konwerter?

    No na upartego tak :) Ale kompletnie nie o to mi chodzi.

    P.

  • 83. Data: 2012-06-06 21:53:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup

    > Sadzis, ze jak bedziesz mial dvb-s2 i dvb-t to bedzie to TWIN?

    Mowa nie jest o tym co ja sądzę, tylko o tym skąd wziąłeś tą definicję.
    Twin to taki tuner, w którym dwa tunery mogą NIEZALEŻNIE działać, dlatego
    pytam czy Twoje mogą.

    > Moglbys zapodac jakis link do takiego tunera?

    Ale jakiego?

  • 84. Data: 2012-06-06 22:01:21
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Ale jakiego?

    Takiego:

    > Sadzis, ze jak bedziesz mial dvb-s2 i dvb-t to bedzie to TWIN?
    > (nie pisze teraz o 2x dvb-s2 i 2x dvb-t, zeby nie bylo)

    P.

  • 85. Data: 2012-06-06 22:06:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup

    Zapomniałeś chyba o swojej definicji, próbujesz ją w moje palce włożyć?

    > Takiego:

    Czyli jakiego?
    Bo to powyżej to jest pytanie, a nie opis tunera.

    Tunerów mających dvb-s2 i dvb-t jest od groma, jeśli o to Ci chodziło.
    Tyle, że nie wszystkie potrafią pracować niezależnie, czyli jako twin.
    Pracuje ALBO głowica z dvb-s ALBO głowica z dvb-t.

  • 86. Data: 2012-06-06 22:11:35
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Czyli jakiego?
    > Bo to powyżej to jest pytanie, a nie opis tunera.
    >
    > Tunerów mających dvb-s2 i dvb-t jest od groma, jeśli o to Ci chodziło.

    To sa tunery zwane Combo.

    > Tyle, że nie wszystkie potrafią pracować niezależnie, czyli jako twin.

    To podaj linka do takiego ktory potrafi.

    P.

  • 87. Data: 2012-06-06 22:41:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup

    > To sa tunery zwane Combo.

    Dokładnie.

    > To podaj linka do takiego ktory potrafi.

    Na przykład htpc.

  • 88. Data: 2012-06-06 23:13:52
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Tylko że film jest w 16:9 a nie 4:3

    Bo sobie TV ustawiłeś, że ma wyświetlać na Kino Polska 16:9.
    --

    Jingiel

  • 89. Data: 2012-06-07 06:48:34
    Od: "bufi" <b...@p...de>