  • 41. Data: 2012-06-05 08:01:56
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-06-04 16:03, BaX pisze:

    > Pewnie w kinie siada w 1 rzędzie.

    No i po cholerę w ogóle kompresują ten sygnał :-)

    --
    Jingiel

  • 42. Data: 2012-06-05 08:16:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl

    http://i47.tinypic.com/10ehsas.png

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 43. Data: 2012-06-05 17:54:25
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Mój netbook na atomie N450 (1,66 GHz) nie uciągnie tunera na USB,

    Kiedys sie zastanawialem nad takim sprzętem. Dalem sobie spokój jak
    poczytalem, ze to ma Windows Starter w którym nawet tapety podobno
    nie mozna zmienic.(moge sie mylic).

    > gdy TV nadaje w HD. Taki oto mam zysk z ubiegłowiecznych cudów
    > telewizyjnego świata -- bo jednak HD to technologia sprzed wielu
    > lat. Dwa desktopy stoją już od dawna bezużytecznie, netbook nie
    > uciągnie TV HD, zostaje notebook, którego mi żal, choć mogę mieć
    > jednocześnie na jednym (zewnętrznym na przykład) monitorze TV
    > a na drugim (notebookowym, zwyczajnym) zwyczajny ekran...

    Podobny rebus mialem. Rozwiazalem go inaczej. Kupilem se tuner
    stacjonarny na linuksie z dwiema glowicami dvb-s2 i dvb-t.
    Stacje ogladam na komputerach VLC Playerem.
    Tuner i komp sa spiete ethernetem do routerka wifi do neostrady.
    Na drugim kompie, noteebooku ogladam przez wifi, wiec jakas mobilnosc
    tez jest :) Kanaly HD daja rade z palcem przez wifi. Do tego dochodzi
    edukacja na tunerku z Enigma i ogolnie jest bajka.

    Wczesniej mialem SKY Stara HD2 w stacjonarnym ale sie spalil.

    P.

  • 44. Data: 2012-06-05 18:08:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Podobny rebus mialem. Rozwiazalem go inaczej. Kupilem se tuner
    > stacjonarny na linuksie z dwiema glowicami dvb-s2 i dvb-t.

    Mówisz, że to było tańsze rozwiązanie, niż wykorzystanie posiadanego
    sprzętu?
    Bo jak rozumiem o to chodziło pytającemu.

    Pewnie wydałeś pod 2000?

  • 45. Data: 2012-06-05 18:24:30
    Od: JurekD <i...@...com>

    W dniu 2012-06-05 18:08, Cavallino pisze:

> [...]
    > sprzętu?
    > Bo jak rozumiem o to chodziło pytającemu.

    nbox bska 150 zeta w promocji byly

  • 46. Data: 2012-06-05 18:32:13
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Mówisz, że to było tańsze rozwiązanie, niż wykorzystanie posiadanego

    Jw. mowie, ze rozwiazalem to _inaczej_ . Nic nie bylo o kosztach.

    > sprzętu? Bo jak rozumiem o to chodziło pytającemu.
    > Pewnie wydałeś pod 2000?

    Wydalbym wiecej gdybym kupil to cos na Atomie.
    A tak kupilem raz i mam spokoj na lata i zero problemow z jakimis
    sterownikami i innymi bzdurami. Kupilem raz a porzadnie i jestem
    megazadowolony z rowiazania. Nie musisz mi wmawiac, ze inne rozwiazanie
    jest lepsze i tansze. Tak naprawde cena nie gra roli, liczy sie koncowa
    satysfakcja.

    P.

  • 47. Data: 2012-06-05 18:45:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    >Tak naprawde cena nie gra roli, liczy sie koncowa
    > satysfakcja.

    Jak dla kogo.
    Dla mnie wszystko ma swoją wartość, której przekroczenia żadna satysfakcja
    nie zmieni.
    Sam wydałem onegdaj kupę siana na htpc (to znaczy pewnie połowę tego co Ty
    na ten tuner) i żałuję (mimo że jestem zadowolony z efektów), bo 0,5 roku
    później pojawiły się sprzęty combo za połowę tego co wydałem.

  • 48. Data: 2012-06-05 18:52:54
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

> [...]
    > satysfakcja nie zmieni. Sam wydałem onegdaj kupę siana na htpc (to
    > znaczy pewnie połowę tego co Ty na ten tuner) i żałuję (mimo że

    Chytry traci zawsze dwa razy. Bylo spiąć poślady i sie szarpnać na
    porządny sprzęt. Już Ci kiedyś pisalem, dobry sprzet, na ktorym zrobisz
    'wszystko' troche kosztuje i zadne zamieniajki typu htpc tego nie
    zmienia.

    Zawsze przyjdzie taki moment, ze jakiejs funkcji po prostu braknie.

    > jestem zadowolony z efektów), bo 0,5 roku później pojawiły się
    > sprzęty combo za połowę tego co wydałem.

    Za tuner dalem 999pln pol roku temu, teraz sa jeszcze
    tansze. Ale on ma praktycznie wszystko co potrzeba do ogladania i nie
    tylko TV. Zobacz sobie na Hollexie GigaBlue HD800SE.

    P.

  • 49. Data: 2012-06-05 19:13:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup

    > Chytry traci zawsze dwa razy. Bylo spiąć poślady i sie szarpnać na
    > porządny sprzęt.

    LOL !!!!
    Umiejętność czytania ze zrozumieniem zawiodła?
    Żałuję tego że wydałem ZA DUŻO na lepszy sprzęt, zamiast poczekać trochę i
    wydać POŁOWĘ MNIEJ na GORSZY sprzęt.

> [...]
    > zmienia.
    >
    > Zawsze przyjdzie taki moment, ze jakiejs funkcji po prostu braknie.

    Jeśli braknie, to akurat na htpc najpóźniej.
    I jest największa szansa, że dojdzie w przyszłości.

    > Za tuner dalem 999pln pol roku temu

    Łeee, no to pewnie sam bym taki kupił, htpc wyszedł mnie drożej.
    I dlatego właśnie żałuję, że przepłaciłem.
    Gdy kupowałem htpc, to dwutunerowy tuner kosztował ponad dwa razy więcej.

  • 50. Data: 2012-06-05 19:21:43
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Jeśli braknie, to akurat na htpc najpóźniej.
    > I jest największa szansa, że dojdzie w przyszłości.

    Czyli za takie, przyslowiowe linuksowe pol roku?
    Ja tam wole doplacic i miec od razu.

    > Łeee, no to pewnie sam bym taki kupił, htpc wyszedł mnie drożej.
    > I dlatego właśnie żałuję, że przepłaciłem.
    > Gdy kupowałem htpc, to dwutunerowy tuner kosztował ponad dwa razy
    > więcej.

    Z tego co sie orientuje, to DreamBoxy i klony od kilku lat trzymaja
    sie podobnej ceny.

    No i racja, 10 lat temu ten sam sprzet, albo gorszy kosztowal drozej.
    Tylko jakbym mial tak ciagle czekac na spadki cen i nowe sprzety to
    dalej TV bym ogladal na Rubinie.

    P.