  • Data: 2010-06-08 12:57:36
    Temat: Re: TVN7 a a'la AZART
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > raz piszesz, abym sie nie przejmowal a innym razem .."nie
    > radze ci
    > brnac....".

    Przeczytaj dobrze co napisałem :-). Napisałem że z TVN7 taki
    numer możesz raczej bezkarnie zrobić, z płatnym programem
    jest inaczej, ponieważ to jest już kradzież.

    > Generalnie rzecz ujmujac, to TVN7 jest kanalem kodowanym i
    > platnym,

    Nie, nie jest programem płatnym :-). Kodowanym owszem...

    > TVN7 nie jest FTA, wiec jest kanalem
    > platnym

    To że jest kodowany nie znaczy, że płatny :-). Skoro
    twierdzisz że jest płatny to ile kosztuje? Wyprzedzając
    Twoje pytania powiem, że na TVN7 musisz mieć po prostu zgodę
    nadawcy, jeśli Ci takowej udzieli i da kartę dekodującą.
    Opłata nie jest pobierana...

    > a moze regulamin uslugi odnosi sie do samodzielnego uzytku
    > a nie
    > zbiorowego

    W ogóle regulamin odnosi się do prywatnego użytku. Inny już
    wymaga Umowy z nadawcą :-).

    > Kiedy (ja Wspolnota) musze podpisac umowe z nadawca (lub
    > kims, kto go
    > reprezentuje) a kiedy nie musze?

    Sądzę że zawsze, ponieważ wspólnota mieszkaniowa nie jest
    osobą fizyczną :-).