  • Data: 2009-03-04 22:11:52
    Temat: Re: TVN24 w 16/9 ?
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:04032009.59D07E64@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail ...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > zmienili.
    > Ja niestety musze przełaczac recznie bo inaczej mam rozciagniety w pionie
    > obraz...

    Może pokombinuj jeszcze z ustawieniami tunera.
    W kablu EURO o ile mnie pamięć nie myli rownież
    jest sterowanie 16:9 na ktorymś pinie. Gdy kabel
    jest niepełny to może to nie być podłączone.
    Niektóre TV nie mają np. automatycznego skalowania
    laterboxa na full screen ale przełącznie 16:9 powinno
    działać ze sterowniania przez tuner.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com