  • 21. Data: 2009-03-18 18:58:53
    Temat: Re: TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Jaki upór - kasa. Kilka lat temu crt20" kupowało się za 500 zł
    > Zamierzam zamienić mojego 15-letniego Sanyo i muszę wydać 1500 zł za 32".
    > Toż to prawie cała moja pensja.

    A kilka lat temu ile zarabiałeś?

    > Od jakiegoś czasu elektronika z założenia chodzi krócej niż stare dobre
    > sprzęty :-(

    Niestety... masówka. Kupić, serwisować przez 2 lata, a potem koszty
    naprawy=nowy TV. Niby po co wprowadzili ustawy o recyklingach sprzętu AGD
    (chociaż pralki nie potrzebują recyklingu - następuje recykling naturalny -
    zawsze to z 5 dych na złomie się dostanie) i RTV?

    > Coś czuję że mój organizm nie zniesie łatwo oglądania tych wszystkich
    > artefaktów na lcd. Teraz już mnie drażnią.

    Przy sygnale SD faktycznie będziesz delikatnie mówiąc wku*wiony.

    *piotr'ek*

  • 22. Data: 2009-03-18 22:29:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zch2872" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki upór - kasa. Kilka lat temu crt20" kupowało się za 500 zł
    > Zamierzam zamienić mojego 15-letniego Sanyo i muszę wydać 1500 zł za 32".
    > Toż to prawie cała moja pensja.

    To kup sobie 20"
    Będziesz miał dalej za kilkaset zł.
    A i artefakty mniejsze.

  • 23. Data: 2009-03-19 15:58:31
    Od: zch2872 <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > To kup sobie 20"
    > Będziesz miał dalej za kilkaset zł.
    > A i artefakty mniejsze.

    Jak już to 26" w panoramie żeby 16/9 oglądać
    Ale cena to nie kilkaset złych tylko ponad tys.
    Dalej wybór jest między pozostaniem przy starym crt i kupnem Lcd za 2
    tys. Dlatego sporo osób wybiera jednak pozostanie przy crt. :-(

    zch

  • 24. Data: 2009-03-19 16:49:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak już to 26" w panoramie żeby 16/9 oglądać
    > Ale cena to nie kilkaset złych tylko ponad tys.

    Gadasz tam.
    Za ponad 1000 to już 32 cale widziałem.

  • 25. Data: 2009-03-19 17:13:24
    Od: zch2872 <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Gadasz tam.
    > Za ponad 1000 to już 32 cale widziałem.

    No właśnie. Kupowanie mniejszej ilości cali jest nieekonomiczne.
    Przejrzałem szybko ceneo. Może masz bardziej wiarygodne dane?

    zch

    PS.
    20" w panoramie - 880 zł to raczej do kuchni
    http://www.ceneo.pl/688707

    a tu 20" 4/3 - 750 zł
    http://www.ceneo.pl/1524972
    siekierka na kijek a tu zaczynają nadawać w panoramie :-(

  • 26. Data: 2009-03-19 17:44:03
    Od: zch2872 <z...@g...pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > A kilka lat temu ile zarabiałeś?

    Teraz żeby kupić 26-32" lcd bez wypasów trzeba wydać 1200-1300 zł przy
    pensji 1800 zł
    3 lata temu za crt 21" - 500-600 zł przy pensji 1100 zł

    zch

    PS. Pewnie to będzie szokiem dla co niektórych ale na wschodzie tak to
    wygląda.

  • 27. Data: 2009-03-19 19:14:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Teraz żeby kupić 26-32" lcd bez wypasów trzeba wydać 1200-1300 zł przy
    > pensji 1800 zł

    1100 wystarczy na LCD 32".

  • 28. Data: 2009-03-19 22:49:05
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > 1100 wystarczy na LCD 32".

    Rzuć konkretem. Jaki model?

    zch

  • 29. Data: 2009-03-19 23:13:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rzuć konkretem. Jaki model?

    Taki jaki jest akurat w promocji.
    Co chwila jest jakaś propozycja w tej cenie w gazetkach które mi do domu
    przysyłają.

  • 30. Data: 2009-03-20 02:16:22
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Taki jaki jest akurat w promocji.
    > Co chwila jest jakaś propozycja w tej cenie w gazetkach które mi do domu
    > przysyłają.

    W tesco samsung 32' jest teraz. Widzialem gazetke. Cena chyba 1149 zl

    Jingiel