  • Data: 2009-03-18 16:52:32
    Temat: Re: TVN24 - pasek znowu na całą szerokość?
    Od: zch2872 <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki pisze:
    > Ale serio pytam :)
    > Dziwi mnie po prostu ten upór przy prehistorii (4:3)...

    Jaki upór - kasa. Kilka lat temu crt20" kupowało się za 500 zł
    Zamierzam zamienić mojego 15-letniego Sanyo i muszę wydać 1500 zł za
    32". Toż to prawie cała moja pensja.

    Od jakiegoś czasu elektronika z założenia chodzi krócej niż stare dobre
    sprzęty :-(
    Coś czuję że mój organizm nie zniesie łatwo oglądania tych wszystkich
    artefaktów na lcd. Teraz już mnie drażnią.

    zch