  • 71. Data: 2011-09-15 16:27:15
    Temat: Re: TVN turbo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
    > pijaku.

    >A jakbym po pijaku (co raczej niemozliwe) wyszedl sobie postrzelac na
    >miasto. Tak zwyczajnie, do golebii, do scian, w powietrze to jak bys
    >to zakwalifikowal? Czym rozni sie samochod od broni palnej, czy
    >bialej?

    A jakbys wyszedl na trzezwo ?

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10173355,
    20_latek_postrzelil_przypadkowa_osobe___Chcialem_poc
    zuc.html

    >Chyba tylko tym, ze samochodem latwiej zabic wiecej ludzi. Jesli ktos
    >swiadomie upija sie i potem prowadzi samochod, to musi przedtem sobie
    >zdawac sprawe, ze nie jest jedynym czlowiekiem na swiecie, ktoremu
    >alkohol nie ogranicza zdolnosci chocby utrzymania toru jazdy. Tak,
    >planuje morderstwo. Zabije - zrealizowal zamiar.

    No nie, bez przesady. Nie planuje zabic nikogo.
    Jesli juz swiadomie stwarza zagrozenie katastrofy :-)

    J.

  • 72. Data: 2011-09-15 16:45:01
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-15 15:28, J.F pisze:
    > Mozesz sobie doczytac w KK jakie groza kary ... i IMO calkiem rozsadnie
    > dobrane sa.

    Myślałem że rozmawiamy jak powinno się postrzegać pewne przestępstwa a
    nie jak są zdefiniowane przez przepisy.

    > Tylko moze nieco praktyka sadowa je wypaczyla ... ale moze i dobrze ..

    Oj wypaczyła i nic w tym dobrego nie widzę. Jeśli ktoś swoim działaniem
    dąży do śmierci innego człowieka w sposób oczywisty (dla zdrowego
    psychicznie dorosłego człowieka) to sam fakt że nie chce być tego
    świadomy niczym jego czyn od morderstwa nie odróżnia choć nazywać to
    sobie można na różne sposoby i podciągać pod różne paragrafy. Jak ktoś
    wsiada za kółko mając ponad 1 promil to już musi wyraźnie czuć działanie
    alkoholu, jeśli świadomie decyduje się narazić innych na śmierć to kara
    powinna być taka sama jak dla mordercy co rąbie maczetą drugiego
    człowieka i tłumaczy się że chciał go tylko nastraszyć.

  • 73. Data: 2011-09-15 16:49:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin kamil

    W jednym zdaniu tyle kłamstw.
    Po pierwsze - moje doświadczenia powodują, że jest dokładnie odwrotnie.
    Ale nawet średnią mądry szympans nie będzie liczył na sprawiedliwy wyrok
    przez poszkodowanych.

    > w swojej kijance

    I znowu kłamstwo - kijanka nie jest moja.

    > Jakie by nie były, to ich wyrok będzie bardziej obiektywny niż wyrok
    > rozsierdzonych krewnych ofiary.

    Dokładnie.

  • 74. Data: 2011-09-15 16:55:06
    Od: Dominik <d...@g...com>

    Podpisuję się pod tym rękami i nogami...

    --
    Dominik

  • 75. Data: 2011-09-15 16:58:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/09/2011 15:49, Cavallino wrote:
> [...]
    > Po pierwsze - moje doświadczenia powodują, że jest dokładnie odwrotnie.
    > Ale nawet średnią mądry szympans nie będzie liczył na sprawiedliwy wyrok

    Kto tu mówi o wyroku sprawiedliwym dla poszkodowanych? Mówimy o wyroku
    niezależnym i niezmąconym emocjami.

    > I znowu kłamstwo - kijanka nie jest moja.

    Leasing, twoja, co za różnica?

    > Dokładnie.

    Pacz pan, dokładnie to samo napisałem, a ty będziesz polemizować.

    Cóż, usenet.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 76. Data: 2011-09-15 17:00:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/09/2011 15:55, Dominik wrote:

    > Podpisuję się pod tym rękami i nogami...

    premedytacja
    1. <<ułożenie planu jakiegoś działania, zwykle wbrew czyimś oczekiwaniom
    lub na czyjąś szkodę>>
    2. <<dokładne zaplanowanie i przygotowanie przestępstwa>>

    Rozumiem nowe matury, Giertycha, ale miałem nadzieję, że na grupie są
    ludzie myślący trzeźwo. A tu widzę poziom zbuntowanych gimnazjalistów
    wykrzykujących głodne hasełka na poziomie blokowych mądrości.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 77. Data: 2011-09-15 17:37:04
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

    > Szkoda czasu na dyskusje z nim, z betonem nie wygrasz.

    Ktoś Ci zabetonował ciasteczka?

  • 78. Data: 2011-09-15 18:44:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Excite

    > Idąc tym tokiem rozumowania to gdy kibole leją kogoś maczetami i dojdzie
    > do śmierci ofiary to również powinniśmy mówić o wypadku śmiertelnym a
    > nie morderstwie. No bo przecież oni nie chcą zabić a jedynie zranić.

    To nie jest ten tok rozumowania. Byłby, gdyby pijany wsiadł do samochodu
    z zamiarem potrącenia, ale nie zabicia. A on po prostu chciał dojechać do
    domu. Nie chciał nikomu robić krzywdy.

    PS. Pobicie ze skutkiem śmiertelnym to też inna kwalifikacja niż
    zabójstwo z premedytacją.

  • 79. Data: 2011-09-15 18:46:52
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Excite

> [...]
    > powinna być taka sama jak dla mordercy co rąbie maczetą drugiego
    > człowieka i tłumaczy się że chciał go tylko nastraszyć.

    To nie jest rozumowanie "zdrowego psychicznie człowieka" tylko dziecinne
    lub prostackie uogólnienia inspirowane zapewne ogólnospołeczną nagonką
    połączoną z brakiem umiejętności logicznego myślenia.

  • 80. Data: 2011-09-15 18:56:25
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-15 18:44, to pisze:
> [...]
    > domu. Nie chciał nikomu robić krzywdy.
    > PS. Pobicie ze skutkiem śmiertelnym to też inna kwalifikacja niż

    Z premedytacją nie ale zabójstwo jak najbardziej.