    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Date: Sat, 15 Jan 2011 09:57:00 +0000 (UTC)
    <iggtkg$72m$5@inews.gazeta.pl> <igh371$l46$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <igh5ao$ij$1@news.onet.pl> <ighip9$e2l$1@news.onet.pl>
    <igieb2$cr8$1@news.onet.pl> <4d2cc4b1$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    <c1.01.3P52JZ$02e@mike.oldfield.org.pl>
    <4d2e199c$0$2488$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2eda0c$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2efde9$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2f2484$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2f44d0$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4d2f8ab7$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4d30d612$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4d30e639$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>

    On Sat, 15 Jan 2011 01:11:38 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    > BMW akurat dość wyraźnie podkreśla RWD (w odróżnieniu od np. Mercedesa).
    > Niedawno mieli cała kampanię reklamową - na spoilerach w F1 mieli
    > reklamę strony o RWD, Heidfeld w spotach omawiał zalety RWD itd.

    I dlatego planują wypuszczenie 1er FWD na rynek US&A.

    > Do czegoś takiego dorzucenie że BMW wygrywa jakiś cykl w konfrontacji z
    > FWD by było cenne.

    Poczekaj... WTCC? Problem w tym, że coś im ostatnio kiepsko
    idzie udowadnianie wyższości.

    > Chociaż mimo wszystko zagadką pozostaje F1 - bo tam chyba jednak są
    > świadomi różnic (powiedzmy nie licząc Ferrari i McLarena).

    Przeciętny zjadacz F1 w ogóle nie bierze na poważnie. Patrzy na
    to jak na cyrk i ma w tym dużo racji.

    > IMO w jakiejkolwiek. Ważne żeby było to coś gdzie RWD rywalizowałoby
    > równo z FWD. Marketing już wymyśli jak to nazwać żeby dobrze brzmiało.

    Nie wiem jak cywilizacji, ale u nas jak nie jedziesz N4, to Cię
    nie ma. Czasami pojawiają się całostronicowe reklamówki, jak to
    Fiat czy inne coś (Fiat się lubował w wyciąganiu czegoś z
    ,,sukcesów'' Frycza) zdobył coś tam, ale sądzę że mało kto się
    nimi przejmował. Przede wszystkim dlatego, że były to reklamy.

    > Eeee... Dobrze jest.
    > Na szutrach Lotosu dawali radę :)
    > Dwóch RWD z jednego z rowu wypychałem :)
    > http://img153.imageshack.us/img153/5933/kastyak.jpg

    Bo to stary paździerz :)

    > A nie to co w RSMP - nuda, bo wszyscy jadą tak samo, równo, idealnie. No
    > może poza Kuzajem.

    No tak. Kuzaja najlepiej oglądać w pobliżu twardych elementów
    krajobrazu. Duże prawdopodobieństwo, że postanowi któryś z nich
    przetestować ;)

    r.