  • Data: 2020-01-28 22:50:24
    Temat: Re: TV4 Drogówka 2020.01.2513:55
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-28 o 19:23, RadoslawF pisze:

    > Na skrzyżowaniu równorzędnym masz przepuścić tego z twojej prawej strony.

    O tym wie każdy w krajach z ruchem prawostronnym.

    > Od siebie dodam że nazwę tę stosowano ponad trzydzieści lat temu
    > jak robiłem PJ.
    > Jak widać starsi ją pamiętają, ale nie tylko oni, wpisz w google i
    > poczytaj.
    > Jak i to ciebie przerasta to masz linka:
    > https://www.ltesty.pl/skrzyzowania-rownorzedne/

    Już pisałem wcześniej, że to wydawało mi się raczej niemożliwe. Nikt o
    zdrowych zmysłach zamiast "pierwszeństwo z prawej" nie powie
    "pierwszeństwo według zasady prawej reki". Albowiem "zasada prawej reki"
    musi oznaczać jakieś szczególne ułożenie tej kończyny. Tak samo, jak
    taką zasadę stosujemy do wyznaczania przebiegu linii elektromagnetycznych.
    Inaczej jest to wyjątkowo idiotyczne - albowiem całkowicie bez sensu.

    A co, jeśli na skrzyżowaniu kierujący będzie się drapał prawą ręką po
    lewym półdupku - czyli prawa ręka będzie po lewej stronie? :D
    Nie dorabiaj na siłę ideologii do jakiegoś kretyńskiego wymysłu.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl