  • 11. Data: 2010-11-27 00:09:07
    Temat: Re: TV na ścianie
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-11-26 19:04, h...@p...onett.pl napisal (a):

    > wg standardu nad

    Wg jakiego standardu? Powinien stać m/w na wysokości frontów (średnio
    tonowych głośników). Mam duże fronty, też powinienem je nad tv powiesić?

  • 12. Data: 2010-11-27 17:29:37
    Od: h...@p...onett.pl

    "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał(a):

    >Wg jakiego standardu? Powinien stać m/w na wysokości frontów (średnio
    >tonowych głośników). Mam duże fronty, też powinienem je nad tv powiesić?

    a wieszaj jak rownasz pod fronty
    centralny wieszamy nie wzgledem frontow a obrazu! mowimy o glosniku centralnym
    i wg wytycznych dd powinien byc umiesczony raczej nad niz pod obrazem, a ze ludzie
    ustawiaja go pod, to wynika zwyczajnie z wiekszych mozliwosci postawienia
    na szafce niz powieszenia

    poza tym kto tam przestrzega wytycznych, nie?

  • 13. Data: 2010-11-27 21:00:40
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-11-27 18:29, h...@p...onett.pl napisal (a):

> [...]
    > na szafce niz powieszenia
    >
    > poza tym kto tam przestrzega wytycznych, nie?

    http://www.dolby.com/consumer/setup/speaker-setup-gu
    ide/index.html
    Głośniki ustawiamy wg frontów i obrazu. Źródło dźwięku na jednym
    poziomie, a wytyczna jest "albo-albo".
    Ale masz rację j**** wytyczne :)

  • 14. Data: 2010-11-30 13:59:00
    Od: pankwiatek <l...@g...com>

    witam!

    moja propozycja:
    1) dolna krawedz ekranu na wysokosci oczu,
    2) skoro tv to plazma to uchwyt nie musi byc uchylny, obraz nie traci
    na jakosci wraz z katem patrzenia
    3) jakis zgrabny stojak na tego typu sprzety, lub po prostu zostaw je
    tam gdzie sa teraz.

    pozdrawiam,