  • 21. Data: 2009-01-27 14:24:42
    Temat: Re: TV HD Ready a sygnal Full HD?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 27.01.2009 Wiewior <j...@f...j.yc> napisał/a:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:slrngntred.dkj.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Tylko że z reguły siada się w takiej odległości, na jaką pozwala pokój, a
    > nie kombinuje z szerokościami kątowymi.

    Głównym elementem widoczności hd jest jednak odległość z jakiej się dany tv
    ogląda. Jak z jednej odległości to pewnie że na większym bardziej, ale jak z
    różnych to już może być tak że na mniejszym więcej zobaczysz :)

    Bo na 50" z 5m to już czy fullhd czy dvd to będzie tak samo.
    A na 32" z 2m rozróżnisz.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 22. Data: 2009-01-27 18:10:13
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@f...j.yc> napisał w wiadomości
> [...]
    b.com.pl...

    > Tylko że z reguły siada się w takiej odległości, na jaką pozwala pokój, a

    Jeżeli kupisz za duży TV do pokoju to będzie Cię bolała szyja.
    Są pewne granice przy których wygodnie się ogląda, TV nie powinno
    zajmować pola widze nia większego niż ... itd. Przy czym nie
    ma tutaj znaczenie promieniowanie, rozdzielczość itp. Chodzi
    o zwyczajne wygodne oglądania. Np. kino nie jest wygodne, między
    innymi dlatego zrezygnowalem z projektora w pokoju, zmęczyło
    mnie oglądanie w ten sposób filmów ... mimo że byłem gorącym
    orędownikiem projektora.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 23. Data: 2009-01-27 18:13:50
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Fakt. Założenia miałem takie jakie miałem i niestety założenia te spełniał
    > tylko TV FullHD.

    I dobrze! ja wcale tego nie neguję :-) Też miałem
    zamier kupić FullHD (42 cale) ale po przetestowaniu
    w pokoju (mogłem sobie wypożyczyćna ilka dni różne TV)
    wybrałem jednak 37 cali HD Ready.
    Oglądam właściwie tylko Disney Chanel i filmy DivX
    więc po cholerę mi FullHD ... zresztą mimo że tuner
    sat mam HD to używam kabla EURO bo tylko w ten sposób
    mam możliwość skalowania obrazu (po kablu HDMI się nie da :-(

    Tomy M. www.asnibl.com

  • 24. Data: 2009-01-27 21:05:23
    Od: edukom <e...@w...gmail.com>

    Tomy M. pisze:

    > Oglądam właściwie tylko Disney Chanel i filmy DivX
    > więc po cholerę mi FullHD ... zresztą mimo że tuner
    > sat mam HD to używam kabla EURO bo tylko w ten sposób
    > mam możliwość skalowania obrazu (po kablu HDMI się nie da :-(

    Da się u mnie działa.

    G.