  • 1. Data: 2012-03-31 16:54:30
    Temat: TV AKAI AKFL3271H z Tesco
    Od: ja <b...@b...org>

    Jest aktualnie w Tesco w "promocyjnej" cenie TV lcd 32" AKAI AKFL3271H
    za 899zł. Miałby być do kuchni, źródło dla niego to dvb-t, sporadycznie
    jakiś film z pendrive'a. Pytanie: na ile cudzysłów pasuje do słowa
    *promocyjnej* w pierwszym zdaniu? Warto?
    Google nie wiele pomogły, dlatego dopiszę, że wg gazetki ma PVR na USB,
    4xHDMI, HD-Ready.

    Będę wdzięczny za podjęcie tematu.

  • 2. Data: 2012-03-31 17:13:54
    Temat: Re: TV AKAI AKFL3271H z Tesco
    Od: Paweł U. <p...@n...pl>

    Użytkownik "ja" napisał w wiadomości grup
    .pl...

[...]

    ************
    Taniej niż na Allegro ;-) HD-Ready w Polsce oznacza że to prawie HD i poza
    tym w opisach nie wspominają o PVR.

    Paweł

  • 3. Data: 2012-03-31 17:21:37
    Od: ja <b...@b...org>

    W dniu 31.03.2012 17:13, Paweł U. pisze:

> [...]
    > *promocyjnej* w pierwszym zdaniu? Warto?
    > Google nie wiele pomogły, dlatego dopiszę, że wg gazetki ma PVR na USB,

    Dzięki. Teraz i ja znalazłem. Faktycznie, 146-189 zł taniej jeśli nic
    nie pomyliłem.

  • 4. Data: 2012-04-01 11:17:27
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "ja" <b...@b...org> napisał w wiadomości
    > Będę wdzięczny za podjęcie tematu.

    Na sieci nie ma nic o tym modelu, nawet na stronie dystrybutora milczą. Ale
    możesz zostać testerem. :-)
    Kumpel kiedyś kupił w Biedronce Oriona LCD 32" FHD z podświetlaniem LED za
    999zł, ale oddał po tygodniu. Na szczęście w Biedronce można oddać do 10
    dni.

  • 5. Data: 2012-04-01 16:54:45
    Od: ja <b...@b...org>

    W dniu 01.04.2012 11:17, nom pisze:

    > Użytkownik "ja" <b...@b...org> napisał w wiadomości
    >
    > Na sieci nie ma nic o tym modelu, nawet na stronie dystrybutora milczą.
    > Ale możesz zostać testerem. :-)[...]

    I tak się stało, że zostałem ;). TV jest do kuchni, więc nie będę się
    bardzo roztrząsał, jednak skoro prosiłem o podjęcie tematu to poczuwam
    się do obowiązku napisania kilku zdań.
    Subiektywnie obraz oceniam jako prawidłowy, co dla mnie najważniejsze -
    poprawnie widoczny pod każdym kątem w sporym pomieszczeniu, gdzie tv
    postawiony jest w rogu. Potwierdzam fakt posiadania PVR, działa bez
    problemu z pendrive i nie wymaga HDD. Odtwarza MP4, DivXów z napisami
    jeszcze nie próbowałem. Wyposażony jest dość bogato, bo w 2xUSB, 4xHDMI,
    2xSCART, Component,PC VGA, Composite, CI i pewnie coś jeszcze. Brak
    wyjścia optycznego dla dźwięku, jest Coaxial.

  • 6. Data: 2012-04-01 20:37:37
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > postawiony jest w rogu. Potwierdzam fakt posiadania PVR, działa bez
    > problemu z pendrive i nie wymaga HDD.

    W jakim formacie nagrywa DVB-T? Da się zaprogramować nagrywanie jak TV jest
    wyłączony?
    Czy wtedy włącza się obraz jak nagrywa?

  • 7. Data: 2012-04-01 21:53:29
    Od: ja <b...@b...org>

    W dniu 01.04.2012 20:37, nom pisze:

    > [...]
    > W jakim formacie nagrywa DVB-T?
    Pojęcia nie mam. Tworzy pliki z rozszerzeniem .ts, których jednak VLC
    nie otwiera, dlatego domyślam się, że jest to jego własny format zapisu,
    który tylko on jest w stanie otworzyć. Jeżeli potrzebujesz urządzenia,
    na które chcesz nagrać dvb-t w jakimś powszechnym formacie to mogę
    wskazać http://www.media-tech.eu/produkty/tunery/MT4160, gdzie nagranie
    dostaniesz jako mp4 h264+AAC. W praktyce pendrive/karta SD o pojemności
    4GB to oidp ok 3+ godziny nagrania, które możesz obejrzeć/obrobić na
    komputerze.

    > Da się zaprogramować nagrywanie jak TV jest wyłączony?
    > Czy wtedy włącza się obraz jak nagrywa?
    Sprawdzę przy najbliższej okazji.

  • 8. Data: 2012-04-02 00:29:48
    Temat: Odp: TV AKAI AKFL3271H z Tesco
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ja" <b...@b...org> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pojęcia nie mam. Tworzy pliki z rozszerzeniem .ts

    No i to jest wystarczająca odpowiedź.
    Czy zapisane audycje dadzą się czytać na kompie, czy tylko na danym tv?

> [...]
    > który tylko on jest w stanie otworzyć. Jeżeli potrzebujesz urządzenia, na
    > które chcesz nagrać dvb-t w jakimś powszechnym formacie

    Ts to jest jak najbardziej powszechny format.

  • 9. Data: 2012-04-02 01:51:18
    Od: ja <b...@b...org>

    W dniu 02.04.2012 00:29, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "ja" <b...@b...org> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No i to jest wystarczająca odpowiedź.
    > Czy zapisane audycje dadzą się czytać na kompie, czy tylko na danym tv?
    Odpowiedź zacytowałeś linijkę poniżej zadanego pytania.

  • 10. Data: 2012-04-02 07:19:04
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

> [...]
    > jako mp4 h264+AAC. W praktyce pendrive/karta SD o pojemności 4GB to oidp
    > ok 3+ godziny nagrania, które możesz obejrzeć/obrobić na komputerze.

    Do nagrywania mam Wiwę HD-50, z tego co się orientuję to MT4160 nie nagrywa
    wszystkich ścieżek audio, a tylko aktualnie ustawioną (przynajmniej tak
    robił model na tym samym procku Sunplus 1500 KM00188).
    W kuchni mam mały CRT 14" i chciałem podmienić, ale się jeszcze wstrzymam,
    może coś ciekawszego dostanę. :-)