  • Data: 2009-02-23 19:33:00
    Temat: Re: TV 26 cali - co wybrac?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:

    > Optymalna odległość do czego?
    > oglądania pryszczów na t....
    > to jest właśnie to co widzę w większości postów: "HD trzeba ogląda z
    > Xm bo inaczej nic nie widać"

    no ale skoro chcesz ten TV oglądać z 3 m to niema sensu kupować ani HD ani
    nawet HD ready tylko zwykły dobry i tani LCD 26''

    HD kupuje sie w jakimś celu, a tym celem jest jakość obrazu, a jakość możesz
    docenić z odległości z której będziesz w stanie zobaczyć szczególby których
    nie widać w zwykłym obrazie.

    > Weźcie pod uwagę fakt że są ludzie których nie interesuje kształt
    > pryszczy na czyimś t... - chcą raz na jakiś czas obejrzeć coś w
    > telewizorze i tyle.

    no i w takim przypadku nie ma sensu kupowanie HD.

    podobnie głupie jest kupowanie aparatu xx Mpx w celu wystawienia fotek w
    internecie w formacie 800 x 400 px :)