  • 1. Data: 2009-07-02 11:21:47
    Temat: TV
    Od: "karuf" <k...@p...onet.pl>

    Witam! Ktos wie na jakiej "f" nadaja Discovery?
    Mam ich kilka ale kazdy nieaktywny.
    Pozdr. karuf

  • 2. Data: 2009-07-02 11:27:41
    Temat: Re: TV
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-07-02 13:21, karuf donosi, że:
    > Witam! Ktos wie na jakiej "f" nadaja Discovery?
    > Mam ich kilka ale kazdy nieaktywny.
    > Pozdr. karuf

    O którą z platform pytasz?
    Nowy dla TnK:
    Od 29.06.2009 do 15. lipca 2009
    Częstotliwość: 11 508 Mhz, Polaryzacja: V, SR 27500, FEC 3/4, SID 15809

    Od 16.07.2009
    Częstotliwość: 11 508 Mhz, Polaryzacja: V, SR 27500, FEC 3/4, SID: 15802

  • 3. Data: 2009-07-02 13:01:48
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 2 Jul 2009 13:31:39 -0700, "karuf" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Dla TnK ale na 11 508 mam nieaktywny,oczywiscie
    >mam TnK wazną

    musi chodzic, bo ostatnio programowalem i rodzicow i dziala. Moze
    jeszcze raz przeskanuj recznie ten transponder? W moim przypadku
    tunerem byl Technisat (sprzedawany w zestawie z tnk)

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-07-02 13:42:23
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-07-02 15:01, a...@p...pl donosi, że:
    Do 15 lipca kanał chodzi nawet na niedoładowanych kartach.

    > musi chodzic, bo ostatnio programowalem i rodzicow i dziala. Moze
    > jeszcze raz przeskanuj recznie ten transponder? W moim przypadku
    > tunerem byl Technisat (sprzedawany w zestawie z tnk)

    Zgadza się - doszukiwałem na kilku tunerach, zawsze 100% sukcesu.
    Jeśli ponowne przeskanowanie TP nie przyniesie poprawy polecam usunąć
    ten kanał ręcznie i ponownie przeskanować TP.

  • 5. Data: 2009-07-02 20:31:39
    Od: "karuf" <k...@p...onet.pl>

    Dla TnK ale na 11 508 mam nieaktywny,oczywiscie
    mam TnK wazną
    karuf

  • 6. Data: 2009-07-03 01:17:03
    Od: "karuf" <k...@p...onet.pl>

    Dziękuję! Tylko zmiana polaryzacji i juz chodzi!
    karuf