    From: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TPsa abonament socjalny+ internet
    Date: Wed, 20 Dec 2006 08:47:35 +0100

    Użytkownik "Vik" <v...@p...viknet.pl> napisał w wiadomości
    news:emao1k$1ofc$1@main.viknet.pl...

    > wiadomości

    > bez

    > innymi
    >
    > a co powiedzial bys jak by ci zakazali chodzic do biedronki po zakupy bo
    > tam
    > jest tanio a ty ubogi nie jestes bo masz internet i masz kupowac zarcie z
    > marza 200% , zadowolony byl bys z takiego obrotu sprawy ? tak samo kazdy
    > ma
    > prawo wziasc socjalny pakiet bez wzgledu czy bierze bo jest ubogi czy
    > dlatego ze telefonu nie uzywa ale dzwoni do niego babcia i tak samo taki
> [...]

    Uke wali kary, a ja wale kloce w kiblu, to apropo porownan do biedronek :)
    Ososbisice nie lubie tepsy, ale walka z nia dla niektorych to jakby sie juz
    zakorzenila genetycznie :) Socjalny to socjalny i nie mozna miec neo
    jak chce tanie neo niech sobie wezmie bez telefonu.
    A co do kar od UKE to jak na razie wg moich informacji tepsa zaplacila
    jedna kare i to groszowa jak dla nich wiec nie ma co sie podniecac.
    Bo UKE jak daje kare to wszyscy o tym pisza, ale jak sie dogaduje
    albo przegrywa to juz cicho sza.