  • Data: 2009-12-09 20:31:09
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> writes:

    > To byś zrezygnował. Z NIKIM nie podpisuje terminowych umów.

    Wspaniala rada, i bylbym dokladnie tak samo odciety od swiata.
    I to dlaczego? Dlatego, ze Mr. Puchar przeprowadza podobno ekspreryment
    polegajacy na dreczeniu klientow. Tak sobie bez powodu. Biznesman,
    w powaznej sieci.

    Naprawde wierzysz w to, ze ktos moze to potraktowac powaznie?

    > Nie liczyłem czy 20 czy 25 ale zwykle mają.

    Ale tak w ogole wiesz ze jesli to jest wlasnie 20, to twierdzenie
    o wiekszosci jest falszywe?

    > To policz błąd statystyczny dla tej próbki mądralo.

    Dla jakiej probki? Przeciez sam napisales ze nie liczyles, nie ma zadnej
    probki.

    Wez sobie moze jakis podrecznik do statystyki i poczytaj poczatek
    pierwszego rozdzialu. Kiedys takie podstawy byly w programie szkoly
    sredniej, i to nawet nie o profilu matematycznym.

    I przed wyslaniem kazdego listu przeczytaj go jeszcze raz.

    To sa naprawde dobre rady. Mozesz reagowac na nie ze zloscia, jest mi to
    obojetne, ale pomysl raczej o sobie.
    --
    Krzysztof Halasa