    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Date: Fri, 4 Dec 2009 19:20:39 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 4 Dec 2009 19:02:35 +0100, Sylwester Zarębski napisał(a):
    > Dnia Thu, 3 Dec 2009 20:57:01 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
    > [...]
    > Jednak uniemożliwiła, rozmawiałem z wieloma osobami w ostatnich dniach,
    > które nie miały bladego pojęcia czemu nie działa im wysyłka poczty.

    Mogą zacząć czytać to co przychodzi pocztą :)
    A jeśli nie są upośledzeni umysłowo, to zadzwonią do firmy która
    udostępnia im pocztę i dowiedzą się co mają zmienić w ustawieniach.
    I - last but not least - i tak większość z nich używa webmaili.

    > Część z nich w obawach przed dalszymi problemami zastanawia się nad
    > zmianą dostawcy.

    Ta, z pewnością... Obawiają się pogwałcenia swoich praw do wolności słowa.

    > Optymalne rozwiązanie jest wtedy, gdy bierze się za każdego spamera z
    > osobna i mu przywala.

    Nie, to jest rozwiązanie idealne. Idealne mają to do siebie że są nierealne.
    A tepsa właśnie wybrała optymalne - nie ucierpiał nikt poza spamerami.

    > W tej chwili jedyne co zrobiła to poszła po
    > najmniejszej linii oporu, co świadczy co najwyżej o bezsilności TP.

    Wybrała jedyne sensowne i realizowalne rozwiązanie.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944