  • Data: 2009-12-03 07:40:16
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mając skłonności do spiskowego widzenia rzeczywistości, tak sobie
    > czasem myślę, czy akcja z portem 25 nie jest po prostu poligonem przed
    > innymi przedsięwzięciami.
    > Dopóki się mówiło, że odblokują 25 na życzenie, byłem w stanie
    > to akceptować (99% ludzi, którzy nie kotnrolują trojanów,
    > nie będzie się handryczyć i podporządkuje się najprostszej instrukcji)
    > ale jeśli prawdziwe są głosy, które tutaj słyszę, że nie odblokowują,
    > to już jest syf.

    Jest tak. Raz i tylko raz w papierze napisali że można odblokować. Trzea
    tylko zmienić login w usłudze neostrada. A że wielu ludzi się nie zna i ktoś
    im router ustawiał to nie zrobią tego łatwo.

    Na infolinii celowo wprowadzają w błąd mówiąc że nie da się odblokować i
    jest to nakazowe.

    Tak jak pisałem - jest to pierwszy krok w tresurze userów. teraz zabierzemy
    port 25 potem więcej.