eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korektaRe: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
  • Data: 2009-12-02 08:40:13
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule Wojciech Puchar napisał(a):

    >>>> pożytku.
    >>>
    >>> Jestes zbyt glupi by zrozumiec, ze to nie musi byc jej wina.
    >>
    >> Ta pani powinna używać głowy, a nie jechać schemat jak automat. Bo do
    > Wyjątkowo Pan przedmówca ma racje. Ta Pani ma zakaz używania głowy, właśnie
    > MA DZIAŁAĆ JAK AUTOMAT bo tak każe TP, i takich ludzi zatrudnia.
    >
    > Ponieważ 3 różnych konsultantów w krótkim odstępie czasu powtórzyło to samo
    > kłamstwo, oznacza to że TP celowo wprowadza użytkowników w błąd.

    Ciekawe implikacje sobie wymyślasz. A może to po prostu znaczy, że te
    3 osoby wróciły z L4 po świńskiej grupie i zanim doczytały newsletter
    rozesłany do pracowników już musiały ubrać słuchawki i nawijać z klientami?

    Pracowałeś kiedyś w jakiejś większej firmie? Ale naprawdę dużej.
    Takiej gdzie na przykład obsługę infolinii zleca się różnym zewnętrznym
    firmom. Pracowałeś?

    Pewnie, że idealnie by było przeprowadzać pierdyliard szkoleń i mieć samych
    omnibusów na infoliniach, ale w normalnych firmach liczy się również
    koszty. Dam sobie rękę upierdolić, że TPSA zanim wprowadziła blokadę
    zbierała długi czas statystyki i najwyraźniej koszt przeszkolenia personelu
    infolinii do ilości potencjalnych krzykaczy takich jak Ty był zbyt duży,
    by opłacało się to robić. Wystarczająco dużo innych dziwnych rzeczy
    konsultanci muszą wiedzieć (regulaminy, procedury zmian abonentów itp),
    by jeszcze im prać mózgi o jakichś portach i cholera wie czym jeszcze.

    Traktuj raczej wysłanie Cię na drzewo przez konsultantkę jako cięcie
    kosztów. Jesteś w mniejszości krzycząc o ten port 25.

    > Według mnie chodzi o stopniowe wytresowanie klienta, by godził się stopniowo
    > na dowolne utrudnienia.

    A według mnie zaczynają Cię gnębić urojenia paranoidalne. Biorąc pod uwagę
    fakt, że jest prosta metoda na wyłączenie blokady trochę panikujesz.
    Zwłaszcza, że po stronie TPSA ta prosta metoda już taka prosta nie była.
    Nie wiem czego używają do uwierzytelniania użytkowników, ale musieli na
    pewno sporo narzeźbić by w zależności od loginu puszczać inny ruch.

    > Na szczęście TPSA ma już dawno mniej niż 75% rynku indywidualnego i myśle że
    > głównym skutkiem będzie spadek tego procenta, i selekcja użytkowników.
    >
    > W TP zostaną głównie przymuły, którym wszystko wisi, można im zabraniać co
    > się chce i sterować tym co oni używają i jak.

    Ale przecież w TP są *aktualnie* głównie przymuły, które rozsyłają spam
    i trojany. Niech spróbują przejść do mniejszych operatorów to się dowiedzą
    co się w takich sytuacjach dzieje. Dostaną indywidualną blokadę na
    *wszystko* do czasu przeinstalowania systemu lub jego wyczyszczenia.

    Wtedy się zacznie płacz i lament, bo przecież komputer działa.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland
    `. `' phone:+48602383548 | proud Debian maintainer and user
    `- http://fenski.pl | xmpp:f...@j...org | rlu:172001

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: