  • 1. Data: 2004-05-15 18:31:55
    Temat: TPSA - pa-ra-no-ja
    Od: Lukasz Jachowicz <h...@n...7thGuard.net>

    Mam ja sobie iDSL 512. Rozrzucony na kilka komputerów. Na kilka
    mieszkań. Legalnie.

    Postanowiliśmy zwiększyć przepustowość do 1mbps. W piątek internet
    nagle przestał działać. Kolega zadzwonił do tego psa i jaki efekt?

    Date: Sat, 15 May 2004 10:34:09 +0200
    To: Lukasz Jachowicz
    Subject: Re: siec nie dziala

    TEPSA namieszala ROWNO. Zamiast PRZEPISAC i zamienic lacze na 1Mbps to oni
    je WYLACZYLI. Teraz opier#@$% ich pytam jakim prawem neich natychmiast
    wlaczaja a oni, ze to teraz potrwa 2 tygodnie!!! sic! zamowilem szybko na
    razie Neo. Nie ma wyjscia.

    Koniec cytatu. No przeciez szlag moze czlowieka trafic - nie po to
    placimy za lacze,zeby teraz jeszcze nie-o-strade kupowac na dwa
    tygodnie, dopoki jasnie panstwo tepsianscy naprawia swoj <wulg. dom
    publiczny>.

    Czy Netia daje juz usluge szerokopasmowego?
    A wlasnie wczoraj sie dowiedzialem, ze bodajze w Szwecji wymieniaja
    wszystkie iDSLe na 10mbps - nie zmieniajac ceny.

    h.
    ps:a, zeby nie bylo - pietno :)

  • 2. Data: 2004-05-15 18:51:32
    Temat: Re: TPSA - pa-ra-no-ja
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sat, 15 May 2004 18:31:55 +0000 (UTC), Lukasz Jachowicz
    <h...@n...7thGuard.net> wrote:

> [...]
    >je WYLACZYLI. Teraz opier#@$% ich pytam jakim prawem neich natychmiast
    >wlaczaja a oni, ze to teraz potrwa 2 tygodnie!!! sic! zamowilem szybko na

    no toś se teraz namieszał równo, pewnie odwieszą w poniedziałek a
    później się zaczną schody

    futszaK
    598339018 888010641
    W Polsce barierą w korzystaniu z Internetu są wysokie ceny połączeń
    telefonicznych - wynika z raportu przedstawionego w Brukseli.

  • 3. Data: 2004-05-15 19:15:19
    Od: Lukasz Jachowicz <h...@n...7thGuard.net>

    futszaK napisal(a):

    > no toś se teraz namieszał równo, pewnie odwieszą w poniedziałek a
    > później się zaczną schody

    No... nie ja tylko człowiek, na którego to wszystko jest zarejestrowane,
    ja jestem tylko biednym użyszkodnikiem, który potrzebuje sieci do
    codziennej pracy. I który chyba znów będzie rowerkował z laptopem
    na plecach... do najbliższego łącza :>

    l.
    --
    http://7thGuard.net/
    2:484/47.222

  • 4. Data: 2004-05-15 19:38:59
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sat, 15 May 2004 19:15:19 +0000 (UTC), Lukasz Jachowicz
    <h...@n...7thGuard.net> wrote:

> [...]
    >ja jestem tylko biednym użyszkodnikiem, który potrzebuje sieci do
    >codziennej pracy. I który chyba znów będzie rowerkował z laptopem

    pogadaj z bylinkiem, wisiał chyba z 2 godziny na blulajnie i odwiesili
    mu SDI na następny dzień

  • 5. Data: 2004-05-17 10:32:02
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    <h...@n...7thGuard.net> wrote:

> [...]
    >je WYLACZYLI. Teraz opier#@$% ich pytam jakim prawem neich natychmiast
    >wlaczaja a oni, ze to teraz potrwa 2 tygodnie!!! sic! zamowilem szybko na

    Mógłbym go wyśmiać, ale co to za sztuka.
    W każdym razie po jednoczesnym zamówieniu na tej samej linii i Neo i
    iDSLa najprawdopodobniej dopiero teraz wykopaliście sobie grób.
    Ciekawe czym się w praktyce to skończy. Może brakiem _jakiegokolwiek_
    netu przez np. najbliższy miesiąc (bo dwaj panowie monterzy będą sobie
    wzajemnie przeszkadzać przy konfiguracji linii?) Albo konsekwentnymi
    rachunkami za obydwie usługi pomimo zrezygnowania z jednej z nich?
    Możliwości są moim zdaniem nieograniczone - jeśli coś takiego wam się
    przydarzy nie zapomnij podziękować koledze, bo sam się o to prosił :]

    richie
    --
    adres: www.google.pl
    słowo szukane: kretyn

  • 6. Data: 2004-05-17 15:46:56
    Od: "Robert Bylinowicz" <b...@a...net.pl>

    futszaK <f...@p...pl> wrote:

    > pogadaj z bylinkiem, wisiał chyba z 2 godziny na blulajnie i odwiesili
    > mu SDI na następny dzień

    Odwiesiliby tego samego dnia pewnie, ale do 15 pracowali i dopiero następnego
    dnia się dodzwoniłem do odpowiedniej komórki...

  • 7. Data: 2004-05-17 18:35:09
    Od: Lukasz Jachowicz <h...@n...7thGuard.net>

    richie napisal(a):
> [...]

    > W każdym razie po jednoczesnym zamówieniu na tej samej linii i Neo i
    > iDSLa najprawdopodobniej dopiero teraz wykopaliście sobie grób.
    Na szczescie Neo zostało zamówione na inny nr telefonu.
    Przed chwilą je uruchomiłem. Oczywiście, iDSL dalej głuchy. Aaaa!

    h.
    ps: a żeby było śmieszniej, pomyliło mi się i wysłałem na polip zamiast
    na pręgierz. Ale i tak trafiłem w tematykę :)
    --
    http://7thGuard.net/
    2:484/47.222

  • 8. Data: 2004-05-17 20:27:53
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Lukasz Jachowicz <h...@n...7thGuard.net> napisał(a):
    > ps: a żeby było śmieszniej, pomyliło mi się i wysłałem na polip zamiast
    > na pręgierz. Ale i tak trafiłem w tematykę :)

    Własnie, niepotrzebnie się przyznawałeś, i tak nikt się nie zczaił :)

    --
    Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
    OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/

  • 9. Data: 2004-05-17 22:00:35
    Od: greg <g...@n...o2.pl>

    Dnia Mon, 17 May 2004 22:27:53 +0200, Grzegorz Niemirowski popelnil(a):

    > Własnie, niepotrzebnie się przyznawałeś, i tak nikt się nie zczaił :)

    Tak czy inaczej byl w TG, bo tpsa JEST problemem polskiego internetu...

    greg

    --
    Grzegorz Galazka # catch me via Jabber:
    RLU #219601 # greg__(at)jabber(dot)org

  • 10. Data: 2004-05-17 23:06:45
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Grzegorz Niemirowski <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Własnie, niepotrzebnie się przyznawałeś, i tak nikt się nie zczaił :)

    "ps:a, zeby nie bylo - pietno :)" - to było podejrzane :>

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl