  • 81. Data: 2004-02-15 21:35:57
    Temat: Re: TPSA - POZMAN, TPSA - TASK, TPSA - AGH...
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Sun, 15 Feb 2004 11:50:08 +0100 I had a dream that Szymon Sokół
    <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:

    > Tak dla ustalenia uwagi: załóżmy, że TPSA chce za peering (przy przepustowości N
    > Mb/s) powiedzmy x zł, a POL34 y zł (y<x). Jak rozumiem, zestawienie peeringu
    > pomiędzy TPSA a POL34 oznaczałoby, że TPSA wystawia POL34 faktury na x zł, POL34
    > wystawia TPSA faktury na y zł, efektywnie x-y zł przechodzi z POL34 do TPSA
    > *tylko dlatego, że POL34 ma niższe ceny peeringu w cenniku*?

    Ehm, o łamaniu linijek nie słyszałeś? :)

    A poza tym czepiasz się, bo wyraźnie napisałem: cena peeringu NIE JEST
    z reguły w oficjalnym cenniku i bierze się z negocjacji z handlowcami.

  • 82. Data: 2004-02-15 22:46:50
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org ( Łukasz Grochal) writes:

    > A dlaczego niby inny? TPSA to po prostu firma, której nie opłaca się
    > darmowy peering z nikim.

    Nie. TPSA to jest firma ktora np. moze wyciac routing do czesci
    Internetu albo zrobic inna podobna rzecz, i przypuszczalnie nie
    dostanie za to po wiadomej czesci "ciala". Normalna firma w takiej
    sytuacji musialaby oglosic upadlosc.

    Gdyby nie to to oczywiscie nie byloby problemu.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 83. Data: 2004-02-16 00:48:34
    Od: Łukasz Grochal <l...@p...do.mnie.na.berdyczow.org>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Nie.

    Znaczy opłaca się? To dlaczego tego nie robią?

    --
    (-) Łukasz Grochal lukie [at] berdyczow.org
    ______________________________________________ http://www.berdyczow.org/ __

  • 84. Data: 2004-02-16 10:05:58
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    Polityka, panie, polityka...

  • 85. Data: 2004-02-18 15:49:41
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl>

    napisał(a):

    > Kto sprzedaje 1Mb/s dostepu operatorskiego za 200 zl ?

    Pewnie ten sam kto odbija sobie na innych sprzedając dostęp operatorski
    innemu podmiotowi za cenę.... 2x wyższa niż inni operatorzy.. na
    poziomie.... powyżej Polpaka 2 MBit z CIRem 128 kbit.