  • 1. Data: 2003-11-13 12:15:30
    Temat: TPSA, Netostrada, inne - co wybrac?
    Od: "Murphy" <M...@N...SPAM.poczta.onet.pl>

    Witam,

    Nie wiem czy to jest dobre miejsce (jak nie to proszę nie krzyczeć
    tylko wskazać właściwe). :)

    Interesuje mnie jakie są w Polsce teraz oferty dostępu do internetu
    (stałe podłączenie, ceny, prędkości, itp.), czyli co najlepiej wybrać
    by nie półść z torbami za rachunki?

    Potrzebuję to dla kogoś kto mieszka w okolicach Opola, ale informacje
    o tym co ogólnie jest na rynku też się przydadzą.

    Z góry dziękuję!

    Pozdrawiam,
    Murphy

    --
    --^-------------------------------------------------
    ---------------^--

  • 2. Data: 2003-11-13 13:40:37
    Temat: Re: TPSA, Netostrada, inne - co wybrac?
    Od: "Marcin " <p...@N...gazeta.pl>

    Zasadniczo wybur dostawcy usług internetowych (niestety)
    jest u nas bardzo mocno związany z lokalizacją więc w okolicach
    Opola ilość dosatawców może się diametralnie różnić od choćby Warszawskich
    lokalizacjii. Niemniej jednak jest kilku operatorów świadczących usługi na
    dość dużym opszarez.
    Najpopularniejsza jest Tepsa i jej Neostrada oraz Isdn którego obecnie
    sprzedaż jest wstrzymana (chyba na jakiś czas).
    Są też firmy takie jak Chello i UPS ale do nich trzeba mieć olablowanie i
    jeśli nie mieszkasz w bloku to nie mam na co liczyć.
    Są też radiowe i satelitarne połączenia ale ich szybkośc jest nieco szybszy
    od modemu i zależy od pogody...
    Co do prędkości to bywa różnie proponuje dowiedzieć się bezpośrednio na
    stronach dostawców

  • 3. Data: 2003-11-13 14:12:01
    Od: Piotrek Szeptynski <c...@n...net>

    On 2003-11-13, Marcin <p...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > lokalizacjii. Niemniej jednak jest kilku operatorów świadczących usługi na
    ales napisal. doprawdy?

    > Najpopularniejsza jest Tepsa i jej Neostrada oraz Isdn którego obecnie
    > sprzedaż jest wstrzymana (chyba na jakiś czas).
    najpopularniejsza to dosc niefortunne sformulowanie

    > Są też firmy takie jak Chello i UPS ale do nich trzeba mieć olablowanie i
    > jeśli nie mieszkasz w bloku to nie mam na co liczyć.
    serio? kolega nie mieszka w bloku i ma "UPS" (UPC tak gwoli scislosci)
    chyba ze UPS zajal sie oprocz dostarczania przesylek prowajderzeniem.

    kolega napisal:

    > Co do prędkości to bywa różnie proponuje dowiedzieć się bezpośrednio na
    > stronach dostawców
    a ja proponuje lektore slownika jezyka polskiego.
    cya

    --

    +--- mailto: c...@c...net --- Piotr Szeptynski ---+

  • 4. Data: 2003-11-13 14:29:07
    Od: "owz" <o...@f...pl>

    Piotrek Szeptynski [c...@n...net] popełnił[a] był[a] wiadomość

    > a ja proponuje lektore slownika jezyka polskiego.
    > cya

    a ja netykiety...
    --
    owz

  • 5. Data: 2003-11-14 00:03:23
    Od: "yoyek" <y...@i...pl>

    "Piotrek Szeptynski" <c...@n...net> wrote in message
    > a ja proponuje lektore slownika jezyka polskiego.

    Jakbys Ty tez tam zajrzal to pewnie dowiedzialbys sie, ze ten wyraz pisze
    sie tak: "lekture".

    --
    pozdrawiam
    yoyek