  • 1. Data: 2002-05-07 15:12:56
    Temat: TPNET - lokalizacja serwerów
    Od: "Jarosław Danilczuk" <j...@w...pl>

    Witam,

    Czy ktoś wie o istnieniu mapy/spisu lokalizacji fizycznych (miasto/kraj)
    routerów TPNET/POLPAK itp. ?

    Przykład trasy:

    z.wro-ar2.do.wro-r1.tpnet.pl - nazwa sugeruje, że wrocław
    z.poz-r2.do.wro-r1.tpnet.pl - poznan czy wrocław ?
    z.szcz-r1.do.poz-r2.tpnet.pl - szczecin czy poznan ?
    z.gda-r1.do.szcz-r1.tpnet.pl - szczecin czy gdansk?

    itd.

    RIPE nie zawiera takich infomacji.
    (Visual Route też nie ma danych o tych routerach)

    Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.

    Jarek

  • 2. Data: 2002-05-07 21:59:49
    Temat: Re: TPNET - lokalizacja serwerów
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <ab843o$hc$1@news.tpi.pl>, Jarosław Danilczuk napisał(a):

    > z.wro-ar2.do.wro-r1.tpnet.pl - nazwa sugeruje, że wrocław
    > z.poz-r2.do.wro-r1.tpnet.pl - poznan czy wrocław ?
    ^^^^^^^^^ Wrocław
    > z.szcz-r1.do.poz-r2.tpnet.pl - szczecin czy poznan ?
    ^^^^^^^^ Poznań
    > z.gda-r1.do.szcz-r1.tpnet.pl - szczecin czy gdansk?
    ^^^^^^^^^^ Szczecin

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2002-05-08 15:04:52
    Od: c...@m...pl ([cookie])

    On Tue, 7 May 2002 15:12:56 +0000 (UTC), "Jarosław Danilczuk"
    <j...@w...pl> wrote:

    >Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.

    znaczenie ma prawy czlon adresu...
    np. jak jest poz, a potem wro, to mamy do czynienia z wroclawiem.

    --
    ____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ _________________________
    stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

  • 4. Data: 2002-05-08 21:37:17
    Od: "Grzegorz Janoszka (odpowiadając popraw adres)" <G...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Danilczuk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś wie o istnieniu mapy/spisu lokalizacji fizycznych (miasto/kraj)
    > routerów TPNET/POLPAK itp. ?
    > Przykład trasy:
    > z.poz-r2.do.wro-r1.tpnet.pl - poznan czy wrocław ?

    adres po stronie Wrocławia na łączu do Poznania - nazwa sugeruje:
    Z Poznania DO Wrocławia

    > z.szcz-r1.do.poz-r2.tpnet.pl - szczecin czy poznan ?
    > z.gda-r1.do.szcz-r1.tpnet.pl - szczecin czy gdansk?

    Byłoby fajnie, jakbyś na drugi raz pomyślał chwilkę.
    O ile kiedyś w reversach TPNET był straszliwy burdel, to teraz panuje jako
    taki porządek.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 5. Data: 2002-05-08 23:15:36
    Temat: Re: TPNET - lokalizacja serwer?w
    Od: m...@n...pl

    "Grzegorz Janoszka (odpowiadaj?c popraw adres)"
    <G...@p...onet.pl> wrote:
    > adres po stronie Wrocławia na łączu do Poznania - nazwa sugeruje:
    > Z Poznania DO Wrocławia

    > Byłoby fajnie, jakbyś na drugi raz pomyślał chwilkę.
    tak gwoli ścisłości, czy jeśli droga prowadzi z Poznania do Wrocławia to
    mówi to coś komuś gdzie ona jest???:) Jeśli link jest pomiędzy z
    Poznania do Wrocławia to sprzęt równie dobrze moża być w obydwu
    miejscach;)
    pozdr
    mazek

    --
    http://xdefactor.netsync.pl/

    Polskie tłumacznie FAQ PostgreSQL:
    http://www.netsync.pl/~mazek/faq-polish.html

  • 6. Data: 2002-05-09 14:46:18
    Od: c...@m...pl ([cookie])

    On Wed, 8 May 2002 23:15:36 +0000 (UTC), m...@n...pl wrote:

> [...]
    >mówi to coś komuś gdzie ona jest???:) Jeśli link jest pomiędzy z
    >Poznania do Wrocławia to sprzęt równie dobrze moża być w obydwu

    ... albo w Lesznie ;)

    --
    ____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ _________________________

  • 7. Data: 2002-05-09 14:47:29
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

> [...]
    > mówi to coś komuś gdzie ona jest???:) Jeśli link jest pomiędzy z
    > Poznania do Wrocławia to sprzęt równie dobrze moża być w obydwu

    proste, lacze numerowane punkt-punkt
    adres ip routera we wroclawiu ma RevDNS do wroclawia a routera w poznaniu do
    poznania

    Marcin

  • 8. Data: 2002-05-12 20:47:59
    Od: "Grzegorz Janoszka (odpowiadając popraw adres)" <G...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mówi to coś komuś gdzie ona jest???:) Jeśli link jest pomiędzy z
    > Poznania do Wrocławia to sprzęt równie dobrze moża być w obydwu

    Heh, pamiętaj, że my mówimy o łączu IP Poznań-Wrocław. Łącze IP między tymi
    miastami może sie składać z kilku(nastu) łączy FR/ATM/SDH/innych.

    Tak naprawdę, to w dużych sieciach, szczególnie takich, gdy masz mash
    podkładowy i IP, to nie masz zielonego pojęcia, którędy latają te wredne
    pakiety.

    --
    Grzegorz Janoszka