  • 1. Data: 2002-10-02 11:33:15
    Temat: TPNET -> Swiat, znaczna poprawa czy zludzenie ?
    Od: TMS <t...@a...vinyl.pl>

    Witam

    Jestem od ponad roku abonentem TPNET'owej SDI (dom) i Polpak'u
    (praca). I dzisiaj sciagajac pliki z zagranicy oraz mierzac pingi
    bylem bardzo mile zaskoczony... Czy reszta grupowiczow uzywajacych
    lacz TPNET'owych tez zauwazylo podobna poprawe ? Pare miesiecy temu
    pamietam, ze lacza zagraniczne TPNET'u dzialaly z predkoscia 3-4kb/s.
    I mozna bylo zaobserwowac problemy miedzy miastami.
    Wniosek: Czyzby TPNET oprocz lacz miedzymiastowych rozbudowal
    lacza miedzynarodowe ? Pamietam mapke sieci TPNET'u z Computerlandu
    w ktorej szkielet miedzy miastowy byl o przepustowosci 2,5Gb/s.

    pozdrawiam, tomek

  • 2. Data: 2002-10-02 14:30:00
    Temat: Re: TPNET -> Swiat, znaczna poprawa czy zludzenie ?
    Od: "Pawel Guraj" <c...@c...org>

    Uzytkownik "TMS" <t...@a...vinyl.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > lacza miedzynarodowe ? Pamietam mapke sieci TPNET'u z Computerlandu
    > w ktorej szkielet miedzy miastowy byl o przepustowosci 2,5Gb/s.

    A u mnie dzis zagranica chodzi jak zólw (Polpak - Wawa)

    Pozdro
    PG

  • 3. Data: 2002-10-02 18:32:43
    Od: "galileo" <t...@w...pl>

> [...]
    > lacza miedzynarodowe ? Pamietam mapke sieci TPNET'u z Computerlandu
    > w ktorej szkielet miedzy miastowy byl o przepustowosci 2,5Gb/s.

    Hmm, ja tez jestem milo zaskoczony. U mnie zagramanica ;-) dziala lepiej.
    (kablówka -> AsterCity)
    I co dziwne , caly ruch popierdziela przez Skandynawie ....
    Czyzby wyjscie Polska -> Niemcy sie pokopalo ?

    pozdr
    Tomek

  • 4. Data: 2002-10-03 06:07:53
    Od: "Giewont" <g...@i...pl>

    Użytkownik "galileo" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "TMS" <t...@a...vinyl.pl> napisal w wiadomosci

    Obecnie wyjscie na swiat w tpsa wynosi 2,4Gb/s

    > Hmm, ja tez jestem milo zaskoczony. U mnie zagramanica ;-) dziala lepiej.
    > (kablówka -> AsterCity)
    > I co dziwne , caly ruch popierdziela przez Skandynawie ....
    > Czyzby wyjscie Polska -> Niemcy sie pokopalo ?

    Nie ma w Polscie juz teleglobu, wycofal sie calkowicie ze swiadczenia swoich
    uslug na terenia Polski

  • 5. Data: 2002-10-03 06:08:00
    Od: "AL_BUNDY" <a...@k...net.pl>

    > Hmm, ja tez jestem milo zaskoczony. U mnie zagramanica ;-) dziala lepiej.
    > (kablówka -> AsterCity)

    heh a kolega ma pinga 1400 do pewnego serwera q2 w netherlands , a ja na sdi
    mam 55 :)
    AL

  • 6. Data: 2002-10-03 06:08:42
    Od: Brodsky <B...@i...WyskrobTo.pl>

    TMS nadaje:

> [...]
    >lacz TPNET'owych tez zauwazylo podobna poprawe ? Pare miesiecy temu
    >pamietam, ze lacza zagraniczne TPNET'u dzialaly z predkoscia 3-4kb/s.

    Od 4 lat jestem bidnym modemowcem-dialupowcem i jedyne, co mogę napisać
    to to, że teraz na 0202122/30 zrobiło się po prostu bajkowo. Ze Stanów,
    Niemiec czy Rosji nawet za dnia wyciągam 4-5 kB/s, czyli tyle, co
    niegdyś głuchą nocą przez minutę (niestety nie żartuję!).

    --
    Brodsky

  • 7. Data: 2002-10-03 08:52:42
    Od: "rpi" <v...@k...net.pl>

> [...]
    > lacza miedzynarodowe ? Pamietam mapke sieci TPNET'u z Computerlandu
    > w ktorej szkielet miedzy miastowy byl o przepustowosci 2,5Gb/s.

    W tej chwili TPNET ma wyjscie na swiat przez Telie 2.5Gb i taki sam backup.
    Szkielet w Polsce chodzi z predkoscia tez 2.5Gb. Jesli mamy dobre polaczenie
    do rutera szkieletowego to zagranica naprawde dziala niezle. Pamietajmy
    jednak, ze trzeba brac pod uwage cala trase pakietow, ktora wedruja w sieci.
    Co z tego, ze mamy takie lacza, jesli po drugiej stronie (zagranica) ktos
    bedzie podlaczony laczem o malej przepustowosci. Wtedy beda duze pingi, a
    wszystko zawalamy na TPNET.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-10-03 22:18:53
    Od: User VATAZHKA <v...@l...localdomain>

    begin 644 A Brodsky pisze tak:

> [...]
    > Niemiec czy Rosji nawet za dnia wyciągam 4-5 kB/s, czyli tyle, co
    > niegdyś głuchą nocą przez minutę (niestety nie żartuję!).

    Ja także jestem biednym dial-upowcem od dawna, ale ostatnimi czasy 0202130
    (ISDN) poleciał na pysk.

    --
    I waited and waited and when no message came I knew it must be from you.

  • 9. Data: 2002-10-06 19:41:45
    Od: "gLiNa" <g...@s...pl>

    [ The following text is in the "ISO-8859-1" character set. ]

    [ Your display is set for the "ISO-8859-2" character set. ]

    [ Some characters may be displayed incorrectly. ]

> [...]
    > bylem bardzo mile zaskoczony... Czy reszta grupowiczow uzywajacych
    > lacz TPNET'owych tez zauwazylo podobna poprawe ?

    W porownaniu z tym co dzialo sie jeszcze np. w zeszlym roku to jest istny
    raj.

    Nie ma problemow z wysyceniem 512kbit z zagranicznego serwera o ile
    oczywiscie tamten taka przepustowoscia dysponuje.

    --
    Mikolaj Glinski - gLiNa
    ### g...@s...pl / GG: 810761 / ICQ: 17403689 ###

  • 10. Data: 2002-10-07 14:14:37
    Od: "AL_BUNDY" <a...@k...net.pl>

    Użytkownik Pawel Guraj <c...@c...org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aneqht$ki7$...@n...tpi.pl...
    > Uzytkownik "TMS" <t...@a...vinyl.pl> napisal w wiadomosci

    > A u mnie dzis zagranica chodzi jak zólw (Polpak - Wawa)

    ehh od soboty pingi +30 w gore poszly :( a bylo juz prawie idealnie :(
    AL